Beställde låtsaskompis ifrån webhallen

Permalänk
Medlem

Beställde låtsaskompis ifrån webhallen

Beställde denna ifrån webhallen i förra veckan. http://www.webhallen.com/hardvara/151168-latsaskompis
Trodde det va ett skämt så jag tog hämta i butik, kostade 499 när jag beställde. Fick ett mejl idag att jag kan hämta upp min vara för 1:-.
Någon mer som har beställt och hämtat så jag vet om det är värt att åka dit för att se vad man får för nått mysko?
Är jävligt nyfiken iaf eftersom jag todde det hela va på skoj och ordern skulle bli makulerad.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Haha!
Fan vad sköna =D

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marwelln:

Haha, lagomt otäck han såg ut!

Permalänk

Blir man bättre på Battlefield 3 om man har på sig den ?

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Medlem

Awesome!

Visa signatur

CPU & Kylning: Ryzen 7 7800X3D & ASUS ROG Strix LC II 360 RAM: Kingston 32GB DDR5 6000MHz FURY GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte X670 Gaming PSU: EVGA Supernova G2 850W M.2: Samsung 960 Evo 250GB Chassie: CM Storm Stryker Skärmar: AOC AGON AG271QG G-Sync IPS @165Hz och Qnix QX2710 IPS/PLS @110Hz

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte? Räcker det inte med alla låtsaskompisar som folk har på facebook och andra forum?

Visa signatur

Att läsa Aftonbladet för att få information om världen är som att titta i fiskinälvor efter fotbollsresultaten.

Permalänk
Medlem

Beställt

Visa signatur

LMAOSHMSFOAIDMT = Laughing my ass off so hard my sombrero fell of and I dropped my taco

Permalänk
Medlem

så om jag fattar allt rätt, så beställer man den (129 kr) så får man en sådan t-shirt? AWSOME:D

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyZk0:

Blir man bättre på Battlefield 3 om man har på sig den ?

Alltid!:D

Visa signatur

Jag har T igen!:D
Citera tack!

Permalänk
Medlem

Står att den inte finns i lager för tillfället... what a shame!

Visa signatur

ESXi kluster: ca 250GB RAM, 32 kärnor
Filserver: 2U 12 bay Chenbro, 2x Xeon E5530, 72GB DDR3 ECC, 12x 2TB WD Red, 2x 120GB SSD, OmniOS
Spelrigg: Asus Sabertooth X79, 3930k, Gigabyte GTX680, 32GB DDR3, 64GB SSD, 5TB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mowge:

Står att den inte finns i lager för tillfället... what a shame!

Haha då köpte jag den/eller en av dom sista ^^

Visa signatur

LMAOSHMSFOAIDMT = Laughing my ass off so hard my sombrero fell of and I dropped my taco

Permalänk
Medlem

Tror jag skippar att hämta den då. Känns inte som jag behöver eller vill ha.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem

haha! beställde en precis. hoppas på det bästa.

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subzero299:

Tror jag skippar att hämta den då. Känns inte som jag behöver eller vill ha.

http://www.webhallen.com/info/bestallning/kopinfo
"För ej uthämtade postpaket debiteras 175 kr."

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd
Skrivet av Subzero299:

Tror jag skippar att hämta den då. Känns inte som jag behöver eller vill ha.

Om du inte vill ha den, tar jag gärna den ifrån dig! Heh. :>

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem
Skrivet av xion92:

http://www.webhallen.com/info/bestallning/kopinfo
"För ej uthämtade postpaket debiteras 175 kr."

Det där gäller just postpaket. Att underlåta att hämta i butik kostar inget, men jag tror att Webhallen uppskattar att man aktivt avbeställer så att de snabbare kan erbjuda varan till någon annan.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Medlem

Besviken. Känns lite missledande när jag vill ha en vän : (

Permalänk
Medlem

Jag hör gorillor

Permalänk
Medlem

Webhallen nytt sortiment, tidigt aprilskämt?

Vet inte om jag postar detta på rätt ställe nu, men såg lämpligast ut vid stunden.

verkar som webhallen har ett nytt sortiment..skrattade rätt fint när jag bläddrade igenom nya varor..

http://www.webhallen.com/hardvara/151168-latsaskompis

någon som tappat bort en låtsaskompis?

Visa signatur

New:| 4930k 6 core @ 4.4ghz | 16gb corsair platinum 1866mhz | Asus X79 Deluxe | sli 780 lightning | Cooler master v1000w+ | Corsair 540 air |

old:| i7 2600k @ 4.5ghz | 16gb Corsair Vengeance | MSI-P67A-GD65 | MSI GTX680 Lightning | Corsair TX650 | Fractal Design R3 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av LaFace:

Vet inte om jag postar detta på rätt ställe nu, men såg lämpligast ut vid stunden.

verkar som webhallen har ett nytt sortiment..skrattade rätt fint när jag bläddrade igenom nya varor..

http://www.webhallen.com/hardvara/151168-latsaskompis

någon som tappat bort en låtsaskompis?

Har sett folk länka till det där på fb ett flertal gånger, ofta med tillhörande texter och taggningar. Kul grej för att synas mer i sociala medier kanske? Du har ju den där med två låtsaskompisar, så att man kan skapa triangeldramat etc som det står i produktbeskrivningen. Tycker det är humor iaf, undrar vad man får om man beställer

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nightcrawl:

undrar vad man får om man beställer

En t-shirt, verkar det, http://i.imgur.com/Io6wA.jpg

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."