Permalänk
Medlem

Forever alone, Mc polare sökes

Hejsan alla kära SweClockare, jag har sedan länge velat ta motorcykelkort och har idag bestämt mig att jag ska börja så jag tar det i sommar och köper första hojjen i höst när priserna går neråt. Men har ett problem, Jag hade viljat ha någon att köra med, Ta en sväng ut på landet och bara njuda och skratta tillsammans med. Får gärna vara någon som inte ha MC kort ännu och som också håller på eller ska börja köra. Blir lite extra kul då

Bor i växjö och tänker ta kortet på davidssons trafikskola. Om ålder spelar roll så är jag 20, snart 21 :]

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem

Hade jag inte bott så långt ifrån dig så hade jag varit på! Har ungefär samma plan som dig för mckort

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Jag åker bara med gamla gubbar >_< Nä men jag bor i andra änden av Sverige och har ingen mc...

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Tog mitt MC-kort förra sommaren och kommer kanske köpa en i början på sommaren eller till hösten. Blir det ingen hoj denna sommaren så kommer jag att hyra hoj de gånger som det kan bli något.funkar ju det med. Du bor ju lite på fel plats helt klart!

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b