Permalänk
Medlem

Chassi sida/vägg

Tja skulle vilja ha en chassi sida som man kan se igenom med in i datorn vet nån var man kan köpa det?:)

Permalänk
Permalänk
Permalänk
Medlem

O hur vet du att han har ett Corsair 600T ?

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Solding:

O hur vet du att han har ett Corsair 600T ?

Haha, han ville ju ha en chassi sida med fönster i? Och han fick en!

Permalänk
Medlem

Jag har coolermaster haf 912 miditower:)

Permalänk
Medlem

såga själv, köp plexi + gummilist

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

Kan ju gå men du vet inte vart man kan köpa nått annars?:)

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Tack!
Är det coolermasters riktiga hemsida eller är det nått annat företag som säljer coolermaster saker ?:)

Permalänk
Medlem

Ingen annan som vet nån hemsida med chassi sida till coolermaster haf 912

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flink97:

Ingen annan som vet nån hemsida med chassi sida till coolermaster haf 912

nepp sry :/ Men varför inte göra det själv? då kan du få det precis som du vill ju!

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem

Tror jag ska göra det men vet du nåt bra sätt att göra det på så det blir bra?:)

Permalänk
Medlem

motorsåg!!

Visa signatur

* Fractal Meshify 2/TG Light Tint * MSI Z490I Unify * Intel i5 10600KF+Alphacool Eisbaer Aurora 360 Digital RGB * Corsair Vengance 16GB * MSI 2080 Ventus V2+Bykski Full Coverage GPU Water Block * Samsung 840 250gb SSD * Corsair GT 120GB SSD * Corsair RM750X 80+ gold * Benq XL2420T * Benq G2420HD * Roccat Kone XTD * QPAD MK-85 Pro * Steelseries 840 *

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flink97:

Tror jag ska göra det men vet du nåt bra sätt att göra det på så det blir bra?:)

börja med att bestämma hur sort fönster form mm. sen sätter du maskeringstape på baksidan o ritar ut hålet på sen sågar med till ex: dremmel..
sen filar du kanterna o sätter på u-list om du vill det o sen tycker jag det är snyggt när man fäster det med skruv o mutter sen

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem

Ok men tror jag kör med piercings förslag;)..... Skoja okej det verkar som det kan funka!