Permalänk

Undo compability mode?

Jag har haft problem med min mus på sistone, en razer lachesis. Jag tror att jag har identifierat problemet, vilket är windows compability mode, som jag höll på och dumt nog fipplade med innan jag hittade problemet. Nu vill jag veta om någon vet hur man kan ställa tillbacks till windows 7 mode till programen?

Tack för hjälp!
Octanitrocubane
*Edit*
Kom på att det inte är kringutristning längre, så om någon moderator kan flytta detta till software vore jag tacksam (vill fortfarande gärna ha svar)

*Edit 2*
Nytt problem med musen, den har slutat vara detected nu (var detected innan jag började fippla med compability mode)

Visa signatur

ASUS Crosshair Hero VII Wifi | R7 3700X| ASUS STRIX DCU III GTX980TI| 32 GB DDR4 3200MHz |

Permalänk
Medlem

Högerklicka på den fil som du kör i compabillity mode, välj egenskaper/properties och gå till fliken compabillity mode och kryssa ur det där.

Klart!

Visa signatur

Error 412: Precondition Failed - You need to use a real browser in order to view this signature!

Permalänk

Högerklicka på .exe filen ---> Properties/Egenskaper ---> Compability/Kombabilitet ---> Uncheck/Avmarkera det som är på slaget.

Visa signatur

Cooler Master HAF 922 / Asus P7P55 WS Supercomputer/ AMD FX8320@4GHz / 4x Kingston PC3-10700 2GB DDR3 1333MHz (8GB)/ Sapphire Tri-X R9 290 4GB / 2x 1TB HDD + Intel 320 120GB SSD
1x ASUS PB278Q 27" 1440p PLS / 2x BenQ G2222HDL 21,5" 1080p TN

Permalänk

Tack för svaren, har fixat det problemet nu, nu är problemet att datorn slutat detecta musen (var detected innan jag började fippla med compability mode)

Visa signatur

ASUS Crosshair Hero VII Wifi | R7 3700X| ASUS STRIX DCU III GTX980TI| 32 GB DDR4 3200MHz |