Sweclockers noobie här!

Permalänk
Medlem

Sweclockers noobie här!

Jag är ny till sweclockers och har en fråga!

Är det tillåtet att sälja/byta steam gåvor i denna sektion??

Permalänk
Medlem
Skrivet av Takish:

Jag är ny till sweclockers och har en fråga!

Är det tillåtet att sälja/byta gåvor i denna sektion??

Det är endast tillåtet att sälja/köpa i annonsdelen. Man kan lägga upp en annons för 15kr när man varit medlem i minst 3 månader.

"Marknad" högst uppe på sidan.

Permalänk
Medlem

Fortfarande trist att det ska kosta pengar.
Verkar ligga på 1-2 sidor nya saker / dag.
Förutom när det som nu nyligen var gratis, 10+ sidor om dagen. Finns uppenbarligen många som har varor som vill byta händer, men få som vill betala för det

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Takish:

Jag är ny till sweclockers och har en fråga!

Är det tillåtet att sälja/byta gåvor i denna sektion??

Hade du tagit dig fem sekunders betänketid innan du hoppade på "ny tråd"-knappen, så hade du funnit reglerna för forumet

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BasseBaba:

Fortfarande trist att det ska kosta pengar.
Verkar ligga på 1-2 sidor nya saker / dag.
Förutom när det som nu nyligen var gratis, 10+ sidor om dagen. Finns uppenbarligen många som har varor som vill byta händer, men få som vill betala för det

15:- är ju ändå billigare än blocket!
Sen är det större chans att grejerna säljs här...
Swec lär ju tjäna pengar dom också...

Visa signatur

Asus cx55 Vibe Chromebook
MacBook Air M1 16gb/256gb
Komplett Khameleon i7 9750h gtx1660ti
Project Lian Li PC-X900 Enermax Edition
Project Fractal Design Arc Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av BasseBaba:

Fortfarande trist att det ska kosta pengar.
Verkar ligga på 1-2 sidor nya saker / dag.
Förutom när det som nu nyligen var gratis, 10+ sidor om dagen. Finns uppenbarligen många som har varor som vill byta händer, men få som vill betala för det

Anledningen bakom att annonserna kostar pengar tror jag är för att dom ska hålla en viss standard (bättre kvalitet på annonserna).

Permalänk
Medlem

Inte för att vara sån men, du ska egentligen läsa igenom reglerna innan du skapar ett konto.

Visa signatur

| Fractal Design R4 White | Intel I5 6600k@4Ghz| Asus Z170-A | MSI GTX 970 @1425Mhz | Corsair 16GB DDR4 2133mhz | Samsung 840 250GB | Corsair 650Watt nätagg |

https://soundcloud.com/symbolofficial

Permalänk
Medlem

Ber om ursäkt glömde berätta att detta var angående Steam trading/selling.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015