Tjenare skulle behöva en surfplatta!

Permalänk
Medlem

Tjenare skulle behöva en surfplatta!

Tjenare skulle behöva en surfplatta! men vet inte vilken som är bäst ska inte lagga i menyn och kunna ha flash och mycket minne?

Visa signatur

Jag har Dyslexi! Det innebär att jag har läs- och skrivsvårigheter
CPU: Intel Core i7 2600 | GPU: XFX Radeon HD 7950 3GB | CHASSI: Antec p280 | KYLNING: antec kühler h2o 620 | NÄTAGG: corsair hx 650w |SSD: Samsung SSD Basic 830-Series 128GB | SATA: Seagate 1TB | MODERKORT: MSI Z77A-GD65 | RAM: Dubbel-Kanal DDR3 = 16,0 GB |

Permalänk

inte lagga + flash blir nog svårt skulle jag tro. Jag har en galaxy tab 10.1 med CM9 (kang)+ OC @ 1,4Ghz och den är fortfarande inte i närheten av lika smooth som min fars ipad 2. Hade jag köpt en surfplatta i dag så hade det blivit en ipad 2 och jailbreakat den.

Permalänk
Medlem

Prime med 2x minneskort i ?

Permalänk
Medlem

Flash är både påväg bort och helt värdelöst, varför satsa på det?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haziza:

Flash är både påväg bort och helt värdelöst, varför satsa på det?

för om jag ska titta på någon play kanal eller något behöver jag flash

Visa signatur

Jag har Dyslexi! Det innebär att jag har läs- och skrivsvårigheter
CPU: Intel Core i7 2600 | GPU: XFX Radeon HD 7950 3GB | CHASSI: Antec p280 | KYLNING: antec kühler h2o 620 | NÄTAGG: corsair hx 650w |SSD: Samsung SSD Basic 830-Series 128GB | SATA: Seagate 1TB | MODERKORT: MSI Z77A-GD65 | RAM: Dubbel-Kanal DDR3 = 16,0 GB |

Permalänk
Medlem

Då är det antingen Transformer Prime eller Transformer Infinity om du kan tänka dig vänta lite, den är inte släppt än. Men det är många tegra 3 plattor på väg ut från fabrikerna just nu. Så om du väntar några veckor till tror jag att du har mer att välja mellan!

Visa signatur

Citera för svar!
Har jag hjälpt dig? Klicka på Gilla!
[Galleri]XBMC på Raspberry Pi [GUIDE] XBMC på Raspberry Pi
i7 930 @ 4GHz, 6950, Asus P6X58D-E, Corsair HX750W, 2st Corsair SSD 60 gb

Permalänk
Skrivet av 25benja:

för om jag ska titta på någon play kanal eller något behöver jag flash

afaik så finns det appar för detta så ska nog inte vara något problem ? kan ha fel

Visa signatur

[CPU: AMD Ryzen 5 5600X@ 4.85GHz ][GPU: ASUS GTX1070TI Strix][MB: Asus ROG Strix B550-F Gaming]
[RAM: G.Skill Aegis 32GB 3000MHz][DAC/Amp: Asus Xonar Essence One]
[Dator Lurar: Sennheiser HD650 & Beyerdynamic DT880 Pro 250Ω]

Permalänk
Medlem
Skrivet av 25benja:

för om jag ska titta på någon play kanal eller något behöver jag flash

Det finns tv4 play, kanal 5 play, svt play i appformat till IOS sen finns det väl knappt någon mer play kanal än tv3 play som då dock inte finns på appformat än. använder dock alldrig någon playapp då jag tycker utbudet inte är tillräckligt tillgängligt länge nog.

Permalänk
Medlem

Äger själv en Transformer Prime och är lite osäker på om man verkligen kan rekomendera den. Den har en del problem med WiFi samt att de två ex jag har haft hemma har båda gått tillbaka till ASUS för "reparation" då skärmen inte hållit ASUS egna kvalitetsmått på hur många utslagna pixlar samt antalet konstant lysande subpixlar de får ha.

Skulle jag köpa något just nu så skulle jag nog köpa en iPad "3" med 3G/4G även om du inte kan köra Flash på den.

/PorkLip