SweClockers besöker Dustin Expo 2012

Permalänk
Melding Plague

SweClockers besöker Dustin Expo 2012

Den som inte hade vägarna förbi Globen Annexet i helgen kan ändå ta del av godbitarna från en av årets största IT-mässor på svensk mark. SweClockers rapporterar från Dustin Expo.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Förklarar varför vi inte fick någon panel igår?

Den bästa timman av de 168 timmar som går på en vecka.

Kanske man ska dra ditt imorgon och se hur det är där borta. Bor bara någon timma ifrån S-holm.

Visa signatur

öh öh har den äran!

Permalänk
Medlem

Nice! Önskar att jag hade kunnat komma

Visa signatur

"Att installera AMD-drivrutiner är lite som en Svensson-variant av rysk roulette.." //Kazuo

Permalänk
Medlem

trevligt med lite bilder från en svensk mässa

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Medlem

Såg den här kanaljen på plats med sin mikrofon:

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s720x720...

Visa signatur

Nikon Z6 • Nikkor AF-S 14-24/2.8G ED • Nikon Z 24-70/4 S • Nikkor AF-S 200-500/5.6E ED VR • Manfrotto BeFree Advanced Twist • Benro TMA47AL • iOptron GEM28 • William Optics Redcat 51 v2 • Lunt LS50THa/B600 • Player One Neptune-M • Player One Apollo-M Mini • Player One Mars-C • GSO 6" Classical Cassegrain

Permalänk
Medlem

Svenskar säger mycket "Eeeh Öööh"...

Visa signatur

Chassi: FD Meshify 2 Compact - Mobo: Asus PRIME Z590-P - CPU: Core i7 10700 - Kylare: Noctua NH-D14
Grafik: RTX3070 - Minne: 2x16GB HyperX DDR4 3200MHz CL16
Lagring: Samsung 970 EVO Plus 2TB - Nätagg: Seasonic FOCUS GX 650W Skärm: ASUS PG279Q 27" 1440p 144Hz G-Sync

Permalänk

Dubbla 8c 16T Xeons med 40MB sammanlaggs cache <333333

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk

5:35... Varför ser jag ett äpple? :<

Permalänk
Medlem

# Mr ASUS använde helt ärligt ordet "smutt".
# Man kan spela airhockey med intels SSDer.

Visa signatur

Vincent Gustafsson

Än en dag går solen upp.

Permalänk
Medlem

Jag har ingen aning om vad "Intel SSD Air Hockey" går ut på, men fan va jag vill testa det!

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Medlem

Gillar den skärmen som man inte blir trött i ögonen av! Never Sleep!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kimpur:

Svenskar säger mycket "Eeeh Öööh"...

TV-vanan är inte så stor bland dessa människor. Då blir det lätt så

Permalänk
Inaktiv

Alltid uppskattat med reportage från evenemang!

Permalänk

Så jefla ruttet att dem bestämmer att ha konsumentmässan samma dag och tid som högskoleprovet. När man hade chansen att klämma på färskvara så trampade man foten i spiken.

Visa signatur

...

Permalänk
Medlem

Riktigt trevligt att dom ordnar lite mässor även i sverige, skittråkigt att man inte kunde åka bara

Permalänk

21:9, 29" PC display från Philips? låter väldigt intressant, kanske med 2560*1080 ;o

Visa signatur

i7 3930k | Rampage IV Gene | 32GB RAM | HD7950 | Silverstone SG10
Retina 15" | Sennheiser RS180 | Audioengine A5+ | Sound Blaster X-Fi HD

Permalänk
Medlem

Haha killen som spela BF

Permalänk

Philips måste vara sämst :S Dem gör en skärm med all teknik i foten och säger att den är ultra slim min var smalare än den och min har inte tekniken i foten ens! Och den ramen runt skärmen var stor som ett hus!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kimpur:

Svenskar säger mycket "Eeeh Öööh"...

Jag hörde vad dom sa iaf....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper1230:

Philips måste vara sämst :S Dem gör en skärm med all teknik i foten och säger att den är ultra slim min var smalare än den och min har inte tekniken i foten ens! Och den ramen runt skärmen var stor som ett hus!

Den var slimmad, inte slimmast av alla men vem bryr sig? Och att fylla foten med elektroniken är ju bra för stabiliteten och gör det bättre för anslutningarna om man har skärmen stående på bordet.

Permalänk
Medlem

Trevligt! Saknade iaf eran fredagspanel.

Se nu till att göra ett längre avsnitt nästa fredag så är allt glömt

Permalänk
Medlem

Gigabyte Rasmus var helt klart bäst av alla de intervjuade!
Underbar dialekt han hade

Permalänk
Medlem

älskar att apple logon reflekteras i skärmen på ultrabooksen:)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem

älskar Snubben från Seegate, han ser ut och låter som en dörrvakt som heter Kjell

Visa signatur

"Finns det svenskt kaffe på hotellet?"

Permalänk
Medlem

Nå? var det en 3570k eller 3770k i gigabytes överklockningsteam?

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Realme x2 Pro 12gb/256gb

Permalänk
Medlem

Trådlös NAS från Seagate. Fildelning, GO!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minimupp:

Gigabyte Rasmus var helt klart bäst av alla de intervjuade!
Underbar dialekt han hade

Skånska kallas det

Visa signatur

Dator1: Chassi Silverstone Fortress II : Cpu AMD Ryzen 7 1700 @ 3.85 GHz : GPU Sapphire R9 390 Nitro (backplate) : MB ASUS Crosshair VI Hero : Ram G.Skill 3200CL14 2x16 @ 1.35V 2933 MHz CL14 : SSD totalt ~2.5 TB : HDD totalt 6 TB
http://hwbot.org/user/oggy_dz2/

Permalänk
Medlem

Haha skarp snubbe som går framför kameran när ni intervjuar vid Philips montern, väldigt trevligt med klipp annars. Åtminstone jag vill se mer av detta

Permalänk
Medlem

Vad är Syftet med Thunderboltadaptern till dessa hårddiskar? Vad ska man med 10Gbit Transferrate när hårddiskarna bara har 5400/7200Rpm? Den överföringshastigheten cappar väl ändå inte en vanlig sata3/6?

Permalänk
Medlem
Skrivet av suntr1p:

älskar Snubben från Seegate, han ser ut och låter som en dörrvakt som heter Kjell

Bwahaha, gilla att han sa "the shit". Nästan att jag tappa malten i backen.

Bra musik för övrigt!

Visa signatur

Fips!