Samsung Galaxy Tab 10.1 16GB 3G + WiFi för 2595kr värt?

Permalänk
Medlem

Samsung Galaxy Tab 10.1 16GB 3G + WiFi för 2595kr värt?

Simpel fråga

Är det värt att köpa en Samsung Galaxy Tab 10.1 P7500 16GB 3G + WiFi White för 2595kr. Har små funderingar på att köpa en surfplatta men i och med den nya ipaden så känns det svårt att motivera en Samsung.

Så vad tycker ni? Är den surfplattan bra? Vad jag förstår är det ett ok pris...

Skriv gärna era erfarenheter av denna surfplattan!

Vänligen
Hzup

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Skrivet av Hzup:

Simpel fråga

Är det värt att köpa en Samsung Galaxy Tab 10.1 P7500 16GB 3G + WiFi White för 2595kr. Har små funderingar på att köpa en surfplatta men i och med den nya ipaden så känns det svårt att motivera en Samsung.

Så vad tycker ni? Är den surfplattan bra? Vad jag förstår är det ett ok pris...

Skriv gärna era erfarenheter av denna surfplattan!

Vänligen
Hzup

Jag har den fast utan 3G, jättenöjd. Jättebra skärm, aldrig märkt något lagg eller något och batteritiden är över förväntan.

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Medlem
Skrivet av gaminggirl:

Jag har den fast utan 3G, jättenöjd. Jättebra skärm, aldrig märkt något lagg eller något och batteritiden är över förväntan.

Låter ju väldigt bra!

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem

Vart finns den för det priset?

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hzup:

Simpel fråga

Är det värt att köpa en Samsung Galaxy Tab 10.1 P7500 16GB 3G + WiFi White för 2595kr. Har små funderingar på att köpa en surfplatta men i och med den nya ipaden så känns det svårt att motivera en Samsung.

Så vad tycker ni? Är den surfplattan bra? Vad jag förstår är det ett ok pris...

Skriv gärna era erfarenheter av denna surfplattan!

Vänligen
Hzup

Ny för det priset??

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hymer:

Vart finns den för det priset?

Katshing.se + Joost

Skrivet av jonthan:

Ny för det priset??

Ja

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel I7 2600k @4,5Ghz | Gtx 480 Sli | Corsair Vengeance 16gb| Sabertooth P67 | Corsair Force 120gb | 2xCorsair Force 3 120gb | Corsair HX1000w | Fractal Design Define XL | Phobya DC12-260 | EK-Supreme HF | EK-CoolStream RAD XT 360 | 2xEK Water Blocks EK-FC480 GTX |

Permalänk
Avstängd

priset gäller om du har mobilt bredband från joors och kan antagligen bara nås från deras hemsida (inloggad)

Permalänk
Medlem

Precis som Trollhattan säger:
http://easycaptures.com/8280414265

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem

Kör på erbjudandet säger jag:)

Har en sådan tab och är helnöjd, skriver på den i skrivande stund;)

Längtar till ICS med.

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk

erbjudandet är inte kvar eller? kaninte se det

Visa signatur

I5 2500K | 16GB DDR3 "1600" | CORSAIR FORCE GT 128GB | 38TB WD | |ASUS P8P67 DELUXE REV 3 | XFX 7970 | OCZ ZX 1000W | LG 27" | 6.0 STEREO