Permalänk
Avstängd

Titanic, båten som förliste.

Under tidigt nittonhundratal så förliste båten Titanic. Även idag ligger järnskrovet med föremål ombord. Det ligger på botten av Atlanten. Vi vet att stora ytor var målade i vitt och svart. Det finns sprickor i skrovet. Jag har tänkt mig att det finns ett avstängt ångpanne-rum. Det finns ståldörrar som är flera cm tjocka. Kommer det in friska h2o molekyler i ångpanne rummet kan man undra. Nu har jag skrivit om Titanics öde samt hur det såg ut. Vill någon som läser det här skriva om Titanic eller länka till internet material angående båten och passagerarna? P.s Jag drömde om en stor bärgningsaktion, där många mannar med ubåtar och förmodligen linor bärgade båtvraket.

Permalänk
Avstängd

Ett datorspel med rosrig båt.

Hej, jag tänkte mig att båtskrovet stod i öknen och rostade. Det var öknen i Arizona. P.s. Jag har skapat en virtuell tredimensionell värld. Den är skapad med tapeter från "halflife.wad". För att kunna ladda ner den tredimensionella konstruktionen som utgör världen med en rostig båt. Ja då måste ni surfa in på följande länk: www.gamebanana.com. Där så ska ni söka efter en så kallad "map" som heter as_cliffsea.

Permalänk
Medlem

Och sen vaknade du?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.

Permalänk
Hedersmedlem

Låser pga brist utav diskussionsvärde.

*Tråd låst*

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?