Billiga 7950 och 7970 (gruppköp)

Permalänk

Billiga 7950 och 7970 (gruppköp)

Ta bort

Permalänk
Medlem

Är ju billigare att bara beställa på nätet? :S

Permalänk
Avstängd

Testa prisjakt.nu
Uselt erbjudande

Permalänk

Ah sorry. Tar bort det. Kikade på Inet bara.

Permalänk

Var ju iofs bara Quizcore (Vad är det för företag?) som kunde erbjuda billigare på 7950, så om man kan hämta upp i sthlm är det näst billigast i Sverige, elelr har jag missat något? Så uselt erbjudande var lite överdrivet, men ni slipper

Permalänk
Medlem

2450 resp 2990 så hade jag slagit till

Visa signatur

Fractal Define R2, Fractal Newton R2 800W, INTEL CORE I7 980, 12GB Corsair pc 12800. Ny gpu skall inhandlas

Permalänk

Håller med! Då hade jag köpt 4 st

Permalänk
Medlem
Skrivet av sarresarre24:

Var ju iofs bara Quizcore (Vad är det för företag?) som kunde erbjuda billigare på 7950, så om man kan hämta upp i sthlm är det näst billigast i Sverige, elelr har jag missat något? Så uselt erbjudande var lite överdrivet, men ni slipper

cdon med SWEC1204 rabattkod
Asus HD7950 3GB Direct CU II = 3981 kr
Sapphire HD7970 3GB = 4303 kr

Permalänk

Ok, ja 7970 var ju bra pris på. Men jag står fast vid att 3925 som fortfarande är billigare än det du skrev inte är ett uselt erbjudande
Men nvm. Kan man inte ta bort trådar? Så lovar jag att aldrig mer lägga ut något erbjudande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sarresarre24:

Ok, ja 7970 var ju bra pris på. Men jag står fast vid att 3925 som fortfarande är billigare än det du skrev inte är ett uselt erbjudande
Men nvm. Kan man inte ta bort trådar? Så lovar jag att aldrig mer lägga ut något erbjudande.

Du får be någon moderator isf.
Du behöver väl inte bli sne för att erbjudandet du fick inte var så värst? Får du ett bra erbjudande någon gång så är det säkert jättemånga som är på.

Permalänk

Blev absolut inte sne. Tyckte bara det var lite obefogat att skriva att det är ett skiterbjudande när man erbjuder något till näst lägst pris i Sverige. Sen skrev jag faktiskt i originalposten att jag inte kollat runt på nätet. Kollade inet och såg att det var ca 300:- billigare och tänkte att det kunde uppskattas. Men icke.
Nåväl, jag är inte sur, skulle för övrigt tjänat 0:- men fått administrerat en massa köp så egentligen är det bara bra för mig

Permalänk

Du kan ta bort inlägget själv genom att trycka på redigera och välja radera samt klicka på Anmäl och skriv "lås tråden tack"

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Avstängd

Ber om ursäkt för mitt plumpa uttryck. Jag utgick ifrån vad jag själv betalade för ett 7970 och då var det inte så bra erbjudande.

Permalänk
Moderator
Moderator

*tråd låst eftersom det inte är möjligt att föra en meningsfull diskussion*

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers