Överklockning av 2st 7970

Permalänk
Medlem

Överklockning av 2st 7970

Hej!
Det är så att jag funderar på att överklocka mina 7970 men jag har ett problem.. I tex Catalyst så syns bara mhz på ett grafikkort fast jag vet att båda är aktiva och likadant är det när jag använder mig av msi afterburner.. Vet någon vad det kan bero på?

Mvh Davve

Permalänk

Du måste välja vilket kort du ska ändra inställningar på igenom en drop-down meny.

Permalänk
Medlem

Haha jag är ganska ny inom detta området.. Vad är en drop-Down meny? Ingår det tex i msi afterburner eller är det ett separat program jag måste ladda ner?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av xdavvex:

Haha jag är ganska ny inom detta området.. Vad är en drop-Down meny? Ingår det tex i msi afterburner eller är det ett separat program jag måste ladda ner?

Skickades från m.sweclockers.com

Det innanför den röda cirkeln är drop down menyn du är intresserad av.

Visa signatur

Philips 34M2C8600 | RTX 3090 | AMD R7 5800X3D | 32GB 3600MHz DDR4 | Gigabyte X570 Aorus Master | Seagate Firecuda 530 4TB & Kingston A2000 1TB | 27TB HDD | Seasonic Focus GX 850 | Hifiman Sundara | Fractal North XL | LG CX55 | Yamaha HS7 | Nvidia Shield TV Pro (2019)

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wizbro:

https://goput.it/m18.png

Det innanför den röda cirkeln är drop down menyn du är intresserad av.

Ok jag hittade det nu. Tack för hjälpen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av xdavvex:

Ok jag hittade det nu. Tack för hjälpen

Skickades från m.sweclockers.com

Glad att jag kunde stå till tjänst!

Visa signatur

Philips 34M2C8600 | RTX 3090 | AMD R7 5800X3D | 32GB 3600MHz DDR4 | Gigabyte X570 Aorus Master | Seagate Firecuda 530 4TB & Kingston A2000 1TB | 27TB HDD | Seasonic Focus GX 850 | Hifiman Sundara | Fractal North XL | LG CX55 | Yamaha HS7 | Nvidia Shield TV Pro (2019)

Citera för svar!