Tribes ascend - Nu släppt för alla och gratis

Permalänk

Tribes ascend - Nu släppt för alla och gratis

Tribes ascend är nu ur beta stadiet och officiellt släppt.

De viktiga bitarna ur tidigare spel från Tribes-serien så som jetpacks och skiing gör att spelet blir mycket snabbt och intensivt.
Spelet är gratis så varför inte ge det ett försök?

Spelet kan laddas ner via deras hemsida eller om *bort* (/Mod) så är jag tacksam

Kanske finns det intresse att spela ihop med andra sweclockare?

Referral-länk borttagen.
Permalänk
Hedersmedlem

Redigerade bort en referral-länk. Dessa är inte tillåtna på forumet.

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk

Riktigt rolig spel. har lirat det ett par månader nu och man blir mer och mer fast i det för varje gång man spelar det

Visa signatur

Mobo: ASUS X58 SABERTOOTH, CPU: Core-i7 960, RAM: 3x2GB HyperX 1600MHz + 3x2GB XMS3 1600MHz, GPU: 2x ASUS RADEON HD6870 1GB Direct CU: SSD A-DATA SP900 256GB

Permalänk
Medlem

Adda barrabas ifall ni vill spela! Skit roligt:D

Permalänk
Medlem

Detta ska laddas ner och spelas efter ett datorbygge

Permalänk
Avstängd

Detta har jag missat totalt, verkar ju hur ballt som hällst ju. En fråga, är det MMO element i det också? Eller funkar det som vanligt FPS spel?

Permalänk

Ganska likt Unreal Tournament tycker då jag, med lite öppnare banor och snabbare rörelser, blir att testa ikväll!

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Medlem

Skulle vilja säga att det är en blandning av quake och unreal tournament. Dock så låser du upp vapen med XP som du får efter matcer.

Permalänk
Medlem

mmorpg.com delar ut keys för att få en "medium spinfuser"
http://www.mmorpg.com/giveaways.cfm/offer/330/Tribes-Ascend-S...

Permalänk
Medlem

Har precis kommit igång, riktigt undehållande spel.
Adda 'Andomys' om ni vill lira lite!

Visa signatur

RTX 3080/ 7700X

Permalänk

Nån som vet om det är cappat på 30 fps? Har testat en massa olika inställningar men lyckas inte komma över 30.

Permalänk
Medlem
Skrivet av steelrobbin:

Nån som vet om det är cappat på 30 fps? Har testat en massa olika inställningar men lyckas inte komma över 30.

nej det är det inte... jag har då vsync av och över 100 fps så det är något du missat

Permalänk
Hedersmedlem

Testade precis spelet, jäklar vad ovant det kändes. Väldigt häftig spelmekanik dock! Kan nog bli ett trevligt "tidsfördrivarlir".

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

Har knappt spelat PC-spel sedan Tribes 2. Förrens nu! Ascend är bra! Riktigt bra! Fast det slår inte Tribes 2 tyvärr..

edit:
Gamertag Tribes Ascend: Citizen31
Gamertag Tribes 2: Killabytes