Minecraft Sweearth server

Permalänk

Minecraft Sweearth server

hej till alla Minecraft spelare om ni vill ha en server att spela på så borde ni börja på Sweearth en riktigt bra Svensk Minecraft server ! Här kommer lite info om den.

Sweearth är en survival server med en skyddad spawn stad där alla nya som gamla spelare får en köpa en tomt om de vill. Vårt mål är att försöka skapa en stor och fin spawn stad som välkomnar alla nya spelare när de kliver ur vårt spawn tempel för första gången.

Alla spelare kan köpa skydd till sina stadsprojekt, deras tomter måste dock inte vara gratis utan de kan ta ut pengar för dem eller items. Det är upp till dem! Blir servern tillräckligt stor kommer det att finnas många städer fyllda med liv utspridda runt om på kartan!

För att tjäna ihop pengarna får man antingen sälja varor till andra spelare, shops eller till adminshopen.

Nether finns även på servern där ni kan hitta blazerods, ghasttears etc.

För att spela på vår server krävs det ingen ansökan alls det är bara att joina !

IP : 46.253.203.241:27865
Forum : www.sweearth.com
Har ni frågor är det bara skriva dem i en kommentar här eller på vårat forum eller ing. Hoppas vi ses inne i minecrafts värld!

Permalänk

Minecraft Sweearth server

hej till alla Minecraft spelare om ni vill ha en server att spela på så borde ni börja på Sweearth en riktigt bra Svensk Minecraft server ! Här kommer lite info om den.

Sweearth är en survival server med en skyddad spawn stad där alla nya som gamla spelare får en köpa en tomt om de vill. Vårt mål är att försöka skapa en stor och fin spawn stad som välkomnar alla nya spelare när de kliver ur vårt spawn tempel för första gången.

Alla spelare kan köpa skydd till sina stadsprojekt, deras tomter måste dock inte vara gratis utan de kan ta ut pengar för dem eller items. Det är upp till dem! Blir servern tillräckligt stor kommer det att finnas många städer fyllda med liv utspridda runt om på kartan!

För att tjäna ihop pengarna får man antingen sälja varor till andra spelare, shops eller till adminshopen.

Nether finns även på servern där ni kan hitta blazerods, ghasttears etc.

För att spela på vår server krävs det ingen ansökan alls det är bara att joina !

IP : 46.253.203.241:27865
Forum : www.sweearth.com
Har ni frågor är det bara skriva dem i en kommentar här eller på vårat forum eller ing. Hoppas vi ses inne i minecrafts värld!

Permalänk
Medlem

Har inte spelat Minecraft på ett tag men detta låter skoj!

Permalänk
Medlem

Finns en officiell och klistrad tråd för sån här "reklam".

Hursomhelst låter idén intressant så kanske kommer o tittar in nån dag om jag känner för att lira minecraft igen

edit: http://www.sweclockers.com/forum/132-minecraft/1038177-samlin...

Visa signatur

Слава Україні!

Permalänk
Medlem

Låter intressant. Tar nog och joinar

Visa signatur

Cpu: AMD Ryzen 5 5600x @4.8Ghz
Gpu: Powercolor Radeon RX 5700 (5700XT VBIOS) @ C:2000Mhz M:1800Mhz
Ram: Kingston Fury 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz
Lagring: WD Green SN350 2TB M.2 SSD
Psu: Seasonic 750W Gold

Permalänk
Medlem

Låter som vilken annan svensk minecraft server som helst i dagsläget, dock är det alltid kul med fler som slåss i toppen.

Välkommen in i gänget iaf!

Permalänk
Medlem

Går att lägga tråden här annars http://www.sweclockers.com/forum/132-minecraft/

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

ni skulle inte kunna ändra online mode till false.. xD

Visa signatur

NZXT Switch 810 | Corsair AX 1200W 80+ Gold | GTX 680 4096 mb| i7 2600k 4,4 ghz | Crucial SSD m4 256GB | 2TB Seagate Barracuda 7200rpm | ASRock Fatal1ty Z77 |

skulle man vilja ha :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av GreckE:

ni skulle inte kunna ändra online mode till false.. xD

Eller så köper man spelet, det är värt den lilla summan för ett spel man kan ödsla många timmar på.

Permalänk
Skrivet av GreckE:

ni skulle inte kunna ändra online mode till false.. xD

Nej kan vi inte det är bara köpa det om du vill spela

Permalänk
Avstängd

Flyttade tråden till rätt plats. Tänk på att även skapa bättre rubriker i fortsättningen.

*Rubrik redigerad och tråd flyttad*

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av krilleoh:

Eller så köper man spelet, det är värt den lilla summan för ett spel man kan ödsla många timmar på.

haha det var mest på skämt ja skrev de och spelar på servrar jag o kompisar ha gjort

Visa signatur

NZXT Switch 810 | Corsair AX 1200W 80+ Gold | GTX 680 4096 mb| i7 2600k 4,4 ghz | Crucial SSD m4 256GB | 2TB Seagate Barracuda 7200rpm | ASRock Fatal1ty Z77 |

skulle man vilja ha :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av GreckE:

haha det var mest på skämt ja skrev de och spelar på servrar jag o kompisar ha gjort

Mest på skämt alltså fanns det lite sanning i det.

Ont:
Hmm funderar på om man skulle köpa minecraft och joina. Humm humm
Men det känns som om man inte kommer orka sätta sig in i allt bara :/

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Nja det tar ett tag innan allt satt sig, believe me har inte lärt mig speciellt mycket själv faktiskt. Men ändå så fantastiskt spel:)

Permalänk
Medlem

Kul startställe med lite frågor...

Men tusen flygande träd ute i det vilda Själv brukar jag hacka bort alla löv å plantera träd när jag plockar ett men här är vi inte snälla mot miljön

Ni borde ha en plantera-träd-moderator

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Mest på skämt alltså fanns det lite sanning i det.

Ont:
Hmm funderar på om man skulle köpa minecraft och joina. Humm humm
Men det känns som om man inte kommer orka sätta sig in i allt bara :/

haha tare lugnt det va på skämt, inte skulle dom ändra det då det ökar risken för "griefers" (stavning)

Visa signatur

NZXT Switch 810 | Corsair AX 1200W 80+ Gold | GTX 680 4096 mb| i7 2600k 4,4 ghz | Crucial SSD m4 256GB | 2TB Seagate Barracuda 7200rpm | ASRock Fatal1ty Z77 |

skulle man vilja ha :)

Permalänk
Skrivet av chila:

Kul startställe med lite frågor...

Men tusen flygande träd ute i det vilda Själv brukar jag hacka bort alla löv å plantera träd när jag plockar ett men här är vi inte snälla mot miljön

Ni borde ha en plantera-träd-moderator

Wild ser lite eller väldigt fult ut xD men vi håller på med ett nytt Wild och om du inte vill bo där kan du ju flytta till nån stad

Permalänk
Medlem

un bana Ktor95

jag vet inte varför jag blev banad kan du ta reda på det åt mig jag vet inte kanske tog fel person !

Permalänk
Avstängd

Jag hade helt missat att det fanns en dedikerad minecraft server tråd.

http://www.sweclockers.com/forum/132-minecraft/1038177-samlin...

Jag får be dig att skriva i den istället, så låser jag tråden.

*tråd låst*

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB