Tangenter slutat fungera i Skyrim.

Permalänk
Medlem

Tangenter slutat fungera i Skyrim.

Jag smög mig fram till en bandit för att stappa honom i ryggen, men när jag skulle hugga honom funkade det inte. Så jag gick därifrån för att kolla upp det så märkte jag att jag kan ej hoppa eller sprinta heller... Några knappar har bara slutat fungera inne på Skyrim. Hur fixar jag detta? Jag checka kontroll settings så att jag inte råkat unbinda dem. Men det var inte felet.

Permalänk
Medlem

Testa starta om, finns massa buggar i det spelet, rätt ofta när man laddar så går gubben bara långsamt, tills man tex tar upp inventory och tar ner det igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av honkel:

Testa starta om, finns massa buggar i det spelet, rätt ofta när man laddar så går gubben bara långsamt, tills man tex tar upp inventory och tar ner det igen.

Funkar ej med att starta om, jag har testat massvis med saker. Inget funkar.

Permalänk
Medlem

Avaktivera alla moddar, deleta dina .ini-filer (i "Mina Dokument"), deleta allt som ligger i skyrim-mappen (alltså, inte mapparna, bara .exen och småfilerna bredvid).

Steam -> Verify game cache

Funkar inget av detta är det bara ominstallera

Visa signatur

Case: Hyte Y40 MoBo: Gigabyte Z790 Aorus Elite AX CPU: Intel Core i7 13700k Cooler: Arctic Liquid Freezer II 280mm GFX: Asus GTX 4070 Super Dual OC RAM: 64 GB Corsair Vengeance 6000 MHz SSD: WD Black SN850X 1 TB PSU: be quiet! Pure Power 12 M - ATX 3.0 - 850W Monitor: LG UltraGear 27GP850