Spel med inget Pang Pang?

Permalänk

Spel med inget Pang Pang?

Hej, efter en låååång tid med minecraft är jag sugen på att prova nått annat Dirt 3 ska jag införskaffa!
Intressen:
Motorer
Båtar
Bilar
Bygga
Lösa saker osv

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem

Spore?

Visa signatur

Today I didn't even have to use my MK... I gotta say it was a good day

Permalänk
Medlem

Testa något gammalt Need For Speed, tex Underground 2 eller Most Wanted.

Visa signatur

Stationär: Asus P8p67-M PRO, Intel Core i5 2500K 3,3 GHz (Antec Küler H2O 620), Gainward GeForce GTX 550Ti, 8 Gb Ram, Silver Power 400W, Fractal Design Define Mini. Benq G2420HD, Gammlt Dell Tangentbord, Qpad OM-75.

Ljud: Yamaha CR-640 - Dynavoice Magic F-6 | Technics SU-Z22 - Audio-Technica ATH-M50

Permalänk
Medlem

Jag fick dirt 3 med mitt nya grafik kort. hade det redan så om du skickar pm skulle du kunna få det. (på några vilkor)

Permalänk
Entusiast

Har du testat några "pang pang" spel ?

Men för att ge ett förslag också, så är Portal väldigt roligt

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem

mulle meck är ju en klassiker ^^ annars HoN kanske? ska det vara online, multiplayer, single player?

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Medlem

Är det "pang pang" specifikt som är problemet eller alla former av våld?

Visa signatur

Quad-quad core med kvävekylning och kokvattenreaktor.

Permalänk
Skrivet av lillen99:

Hej, efter en låååång tid med minecraft är jag sugen på att prova nått annat Dirt 3 ska jag införskaffa!
Intressen:
Motorer
Båtar
Bilar
Bygga
Lösa saker osv

Mvh: Eric

Portal 1 och 2. Minimalt med pangpang (inget från spelarens håll), och mängder med problemlösning.

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Skrivet av aniron:

Är det "pang pang" specifikt som är problemet eller alla former av våld?

Det är nog allting av våld !

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Skrivet av MrAdde:

Har du testat några "pang pang" spel ?

Men för att ge ett förslag också, så är Portal väldigt roligt

Jag har väl testat typ CS men pang pang och våld är inget för mig.

Skrivet av n_sandstrom:

Portal 1 och 2. Minimalt med pangpang (inget från spelarens håll), och mängder med problemlösning.

Det låter som något kan man köpa det på Game eller liknande?

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem

Måste hålla med på Portal 1 och 2, två av de roligaste spelen jag har spelat faktiskt. Glöm inte att lägga märke till små hints, vad personerna berättar i högtalarna, skrift på väggen, affischer etc för att få en bra bild av storyn. Blir väldigt roligt då
Kan köpas bla på Steam (Valve utvecklade dem) men jag vet inte hur mycket de kostar just nu.

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem
Skrivet av lillen99:

Jag har väl testat typ CS men pang pang och våld är inget för mig.

Det låter som något kan man köpa det på Game eller liknande?

Mvh: Eric

Har för mig att de har konsolverionerna på game & liknande.
Men i grund och botten så är det ett Valve spel, så det finns på Steam.

Permalänk

Zelda Ocarina of time och Majoras mask

Permalänk
Medlem

Håller med tidigare ang. Portal 1 & 2, helt fantastiska spel med en underbar humor, en go story, och tårta! (fråga inte mer än så, då blir det spoilervarning och jag vill absolut inte förstöra den spelupplevelsen för dig ).
Sen om du gillar skräckspel så är Amnesia ett intressant alternativ, du har inga vapen alls, det enda jag fått än så länge är en lykta. Mycket trevligt

Permalänk
Medlem

Portal!!! ;D

Vet inte om man kan köpa dem in store men de finns på Steam och jag köpte båda mina därifrån, no problemas! Utan tvekan de bästa spelen som gjorts! Åååh, nu vill jag spela igenom dem igen!

Visa signatur

:(){ :|:& };:

🏊🏻‍♂️   🚴🏻‍♂️   🏃🏻‍♂️   ☕

Permalänk
Medlem

Penumbra serien

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet vad Portal 1 och/eller 2 kostar per st? Jag har steam hemma, men är på jobbet nu ^^

Annars kan jag föreslå alla dess former av byggarspel. Civilization IV, Rollercoaster Tyccoon, The Sims osv.
Ett grymt roligt bilspel som jag nyligen har fastnat för heter Trackmania: Nations Forever. Finns med onlineläge, samt att man kan lana i det Laddas hem gratis på deras hemsida.

Visa signatur

Cooler Master HAF 912 * MSI P67A-GD65 * Intel i5 2500k 3,3 gHz med Cooler Master Hyper 212 Evo * 8 GB Ram * Sapphire R9 280X Vapor-X 3 GB GDDR5* 3 TB HDDs * XFX 650W 80+ * Asus Xonar DGX *

Edifier S530 2.1
Razer Kraken 7.1 v2
Intellimouse Explorer 3,0 anno 2001

Permalänk
Medlem
Skrivet av arvidh:

Är det någon som vet vad Portal 1 och/eller 2 kostar per st? Jag har steam hemma, men är på jobbet nu ^^

Annars kan jag föreslå alla dess former av byggarspel. Civilization IV, Rollercoaster Tyccoon, The Sims osv.
Ett grymt roligt bilspel som jag nyligen har fastnat för heter Trackmania: Nations Forever. Finns med onlineläge, samt att man kan lana i det Laddas hem gratis på deras hemsida.

Du behöver inte starta Steam för att kolla priser, gå på deras sida: http://store.steampowered.com/
Dem kostar 8,99 , respektive 19,99 Euro.

Visa signatur

“Fighting for peace is like screwing for virginity.”

Permalänk
Medlem

Portal som andra redan skrivit, Portal2 har co op vilket jag tyckte var riktigt roligt.

Trine2 kan jag också verkligen tipsa om! En av gubbarna har visserligen svärd och sköld, men spelet handlar mest problemlösning. 2d grafik men den är helt fantastisk.

Amnesia som någon skrev ovan är också riktigt riktigt bra. Men det är ett skräckspel så det innehåller ju en atmosfär av våld och blod, även om du själv inte har vapen och inte kan slåss.

Visa signatur

MSI P67A-GD55 // I5 2500K (3,3Ghz) // Corsair 8GB XMS3 1600 mhz // ASUS GTX780 DC2OC

Permalänk
Hjälpsam

Kan rekommendera att kika på Messiah från år 2000. Lite utdaterad grafik (duh) men helt klart annorlunda 3D spel. Man spelar en liten cherub vid namn Bob som är skickad till jorden för att städa upp lite korruption. Minimalt med våld/action och mer sneeky och problemlösning

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

Skulle också tipsa om Portal 1 o speciellt 2, särskilt om du har någon o köra co-op kampanjen på i Portal 2!

När de gäller bilspel så borde du kolla in simbins spel om du gillar lite mer simulation känsla, de va iof ett tag sen de släppte ngt men fortfarande väldigt bra spel.

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem

Kolla trailers och screenshots på Flock, kostar 4,99£ på Steam..
http://store.steampowered.com/app/21640/

Visa signatur

“Fighting for peace is like screwing for virginity.”

Permalänk
Skrivet av lillen99:

Jag har väl testat typ CS men pang pang och våld är inget för mig.
Mvh: Eric

Är det tjuren Ferdinand vi har äran att stå till hjälps med?

New Super Mario Wii kan nog passa dig. Jag älskar det spelet! Man ska helst spela med en kompis för att få den roligaste upplevelsen.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av lillen99:

Jag har väl testat typ CS men pang pang och våld är inget för mig.
Mvh: Eric

Typ testat det någon gång, låter inte som att du riktigt är helt säker

Förutom Portal som jag rekommenderade, tycker jag du ska ta en närmare titt på Fall of the samurai, det är ett väldigt roligt strategispel som man dessutom kan spela med en kompis i en CO-OP kampanj eller en head to head kampanj

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem

mulle meck.

Visa signatur

Never trust a computer you can't throw out a window

Permalänk
Medlem

Street cleaner simulator, sjukt bra spel för 29 :- på ÖoB

Permalänk
Medlem
Skrivet av hammark9:

Jag fick dirt 3 med mitt nya grafik kort. hade det redan så om du skickar pm skulle du kunna få det. (på några vilkor)

Jag kan ta DiRT 3 om inte han vill ha det

Permalänk
Medlem

dessa låter perfekta för dej
Mulle meck bygger båtar http://www.youtube.com/watch?v=Rd1mK_US1-I
Mulle meck bygger bilar http://www.youtube.com/watch?v=-mjEz3AwIyg

Permalänk
Medlem

OpenTTD. Kostar gratis, och man kan lägga hur MÅNGA timmar som helst på det.

http://www.openttd.org

Visa signatur

Jag är en optimist; det är aldrig så dåligt så att det inte kan bli sämre.

Permalänk
Medlem

Cities in Motion?

Visa signatur

RTS :D