Vilket är ert senaste impulsköp?

Permalänk
Medlem

Vilket är ert senaste impulsköp?

Gör denna tråd eftersom med alla sidor och program som steam idag har rea på spel rätt så ofta och då händer det att man köper ett spel fast man inte riktigt vill ha det

Själv köpte jag Nexuiz på green man gaming för att det va 20% off på pre order, vettefan varför spelet är okej men jag är endå inte särskilt sugen på det. Men det är inte heller det dyraste spelet men bortkastade pengar hur som helst.

Permalänk

Köpte Farcry 1 o 2 för 13:- på CDON. Har inte öppnat och installerat men men..

Visa signatur

MB Asus Z-97-A CPU i5-4690K GPU Sapphire R9 290X RAM 2*4GB Corsair Vengence i 2133MHz PSU OCZ ZT 750W Lagring 2*240GB Intel 330 SSD Kylning CPU Corsair H100i Chassie FD R4 Skärmar 2*AOC I2757Fm Router Asus RT-AC68U Bredband Bahnhof 100/100 fiberlina på stadsnät

"If it aint broken, dont fix it...or?"

Permalänk

Asus Maximus V Gene - 995kr.

Tror att det var felmärkning på hemsidan då det inte längre fanns en timme senare men har fått en orderbekräftelse och butiken har dragit pengar från kortet.

Permalänk
Medlem

fifa 12 till telefonen. tror det kostade 50 kr.

Permalänk
Medlem

Populous: The Beginning på gog.com

pengarna rinner lätt mellan fingrarna på ett ställe som gog där de har flera bra gamla spel som knapt går att få igång längre:D

Visa signatur

Silverstone Kublai KL07 |Asus Prime x370-Pro |R5 1600x @ 4.05Ghz |Noctua NH-D15 |MSI 1080 Ti | G.skill DDR4 3200MHz 2x8GB |Corsair AX 650W |W10 Pro|

Permalänk

Av något dumt skäl som jag skäms lite över så köpte jag Sonic: The Hedgehog 4 Episod 1 när det var på rea på Steam T_T;
Vetefan varför, kommer nog aldrig att spela det... Men bara 30:- eller något så whatever

Visa signatur

i5 10400f | RTX 2060 | Gigabyte Z490 Gaming X | 16 GB (2x8 GB) DDR4 3,000 MHz

Permalänk
Medlem

Ehm... Ptja. Ett tag sen; i somras när jag köpte min Canon EOS 5D mk II. 20 000 var lite väl spontant, veckan efter spontanköpte jag en iPad. Sen dess har jag legat lågt...

Visa signatur

Jag är en optimist; det är aldrig så dåligt så att det inte kan bli sämre.

Permalänk
Inaktiv

Oil Rush på steam, riktigt skitspel.
Köpte Theme Hospital på GOG också, lätt värt 40sek

Nu sitter jag o väntar på nästa impulsköp, Legend of Grimrock, jag vet att jag kommer att köpa det någongång men då jag inte vet till 100% om jag kommer att gilla det eller inte så drar jag ut på det...men dagen kommer hursomhelst.

Permalänk
Geeks
SweClockers