Permalänk

Vilken musmatta till QPAD 5K??

Hejsan!

Jo jag undrar vilken musmatta som passar bäst till QPAD 5K. QPAD HeatoN eller QPAD CT Pro? Är mest inne på HeatoN men hittade CT Pro, har funderat fram och tillbaka men kommer inte fram med något vettigt svar så jag vänder mig till Sweclockers med förhoppningar om att någon kan hjälpa till

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Drar en fetbump på denna tråd, bättre än att starta en ny antar jag

Har samma mus, kan ni rekommendera någon musmatta? Kravet är att den ska vara i tyg (ingen plastyta eller liknande) och inte vara allt för dyr. Ös på med förslag!

Visa signatur

Mobo: MSI P67A-GD55 REV B3 | CPU: Intel Core i5 2500K 3,3GHz | Cooling: Corsair H80 Scythe GT 1850rpm PnP | RAM: Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE BLUE | GPU: Gigabyte GeForce GTX 560 Ti OC 1GB | PSU: Corsair TX 650W V2 80+ Bronze | HDD: 1TB Samsung Spinpoint F3 | DVD: Samsung SH-222AB | Chassi: Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem

Jag och min bror kör en varsin Steelseries qck+ och tycker det fungerar bra

Permalänk

Denna!
http://www.inet.se/produkt/6606266/steelseries-qck

Lika bra som typ Qpad, men för 1/5 av priset.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Copyswede bör förstöras.

Permalänk

Steelseries har helt okej musmattor, (tyg då)
Deras med typ wow motiv är helt okej faktiskt. Qck!

Visa signatur

Citera Så Hittar Jag Tillbaka!

Permalänk
Medlem

Lite gammal tråd men jag har en CT large och det verkar som att qpad 5k har svårigheter att läsa av lite av det vita på mattan. Den flippar helt när man drar över den där. Lite knasigt att man inte kan använda deras mus och musmatta ihop

Permalänk
Medlem

qpad heaton ska man ha jag har den och sen en billig steel series.

Permalänk

Jag valde att köpa en SteelSeries QcK+ Fnatic och är supernöjd med den. Bytte till en Qpad OM-75 istället men den funkade till 5K så länge den levde

Permalänk
Medlem

Jag har en Qpad CT, tyg. Funkar skitbra

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

http://www.inet.se/produkt/v100043/qpad-5k-heaton-bundling

Verkar passa ihop med heaton men det har jag egentligen ingen aning om