Torchlight 2 kan nu förbeställas!

Permalänk
Medlem

Torchlight 2 kan nu förbeställas!

Titta vad som poppade upp i min email!

Vilka ska förbeställa? La precis en beställning!

Här har ni en länk till dem som vill beställa: https://billing.perfectworld.com/torchlight2

Visa signatur

CPU: I5 4690K @ 4.8GHZ Vcore 1,32 Temp max load: 76c | KYLARE: Phanteks PH-TC14PE MODERKORT: ASUS Z97-A | PSU: FSP Hyper 700W
MINNE:16GB HyperX Black @ 1866mhz |SSD: PNY Optima 240 GB
GRAFIK KORT: Gigabyte 970 GTX WFx3 | BURK: Phanteks Enthoo Pro, windowed edition
Ja jag vet att jag särskriver och jag skyller på engelskan!

Permalänk
Medlem

Förbokade också igår.
Man får med Torchlight (ettan) också i alla fall om man köper det genom Steam. Går bra att skicka det till en kompis om man redan har det spelet.

http://store.steampowered.com/app/200710/

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Medlem

Förbeställde på Perfectworld också. Hade vart kul att få en Torchlight här med som man kunde inviga någon ny människa men man kan ju inte få allt. Det är ju inte speciellt dyrt (varken 1:an eller 2:an)

Permalänk
Medlem

Har två hundralappar som har en väldans lust att hitta sin väg ned i Steams pengabörs
Dock vill jag inte ha T1 eftersom jag redan har det sen tidigare.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Har två hundralappar som har en väldans lust att hitta sin väg ned i Steams pengabörs
Dock vill jag inte ha T1 eftersom jag redan har det sen tidigare.

Du kan ju alltid dela med dig haha

Permalänk
Medlem

30 spänn dyrare via steam...

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Har två hundralappar som har en väldans lust att hitta sin väg ned i Steams pengabörs
Dock vill jag inte ha T1 eftersom jag redan har det sen tidigare.

vill du inte ha ettan kan du få skänka den till mig
aldrig provat spelet.. men verkar ha bra kompetens att bli bra..
tvåan har jag sett lite små videos på. blir nog ett garanterat köp

Visa signatur

Datorn: G4:a goes imperial
Fear can never kill u

Permalänk
Medlem

Köpte över steam igår (: Har redan ettan sedan en herrans massa år så jag får donera den till någon polare

Permalänk

Köpte via länken ca 30 sekunder efter jag fick mailet om förhandsbokning. Insåg efteråt att det skulle kanske vara bättre att köpa genom Steam. Vet någon om det är Steamworks så att jag bara kan lägga till det till mitt Steamkonto efteråt?