Assassin's Creed III + Join or Die Edition & Freedom Edition

Permalänk
Medlem

Assassin's Creed III + Join or Die Edition & Freedom Edition

Tjena!

Jag greppar inte riktigt de man har fått veta om AC3's Editions... Hoppas att någon annan kanske har fått lite mera koll på det iallafall.

Det finns ju dessa två:
http://buttonmasher.tv/storage/post-images/Join%20or%20Die%20...

http://images4.wikia.nocookie.net/assassinscreed/images/d/d5/...

Jag gillar myntet som kommer med i "Join or Die", men att JoD har ett mindre extra singleplayer mission verkar lite trist, och sen vill jag ju ha SteelBook'en. Tycker det verkar weird... Älskar AC så vill ju bli rikitgt nöjd med det jag köper ofc

Sen är ju frågan, Xbox eller PC? Skriv gärna vad ni tycker. Hittade inget diskussionsforum om AC3 så hoppas på det bästa här! Share your thoughts!

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem

Jobbigt att behöva välja mellan två versioner, varför har de ingen version som har allt?

Iaf, känns som att det är tänkt att freedom edition ska vara den bästa, det enda den saknar som join or die har verkar ju vara just myntet. Man kanske kan köpa freedom edition och sen kanske man kan köpa bara myntet från nån som har köpt join or die? Borde vara det billigaste sättet att få alla saker, annars kan man ju alltid köpa båda

Du kanske har nån kompis som också gillar AC, då kan du köpa båda, ta myntet ur join or die, och sälja resten till honom för typ en 50-lapp billigare eller nåt

Som inbiten konsolvägrare måste jag såklart säga PC

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S

Permalänk
Medlem

Freedom edition var riktigt frän. Borde köpa det till PS3 då det suger att spela AC med mus o tangentbord. Eller så kopplar jag in PS3 kontrollern i datorn, får se.

Permalänk
Medlem

Jo freedom edition verkar riktigt nice men vill ha myntet, haahah, fml

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Michaelo:

Jobbigt att behöva välja mellan två versioner, varför har de ingen version som har allt?

Iaf, känns som att det är tänkt att freedom edition ska vara den bästa, det enda den saknar som join or die har verkar ju vara just myntet. Man kanske kan köpa freedom edition och sen kanske man kan köpa bara myntet från nån som har köpt join or die? Borde vara det billigaste sättet att få alla saker, annars kan man ju alltid köpa båda

Du kanske har nån kompis som också gillar AC, då kan du köpa båda, ta myntet ur join or die, och sälja resten till honom för typ en 50-lapp billigare eller nåt

Som inbiten konsolvägrare måste jag såklart säga PC

Fan sorgligt nog så sluter det väl med båda två There..... I said it.....

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrazyAngel4You:

Fan sorgligt nog så sluter det väl med båda två There..... I said it.....

Tur att det brukar vara rätt bra priser på specialversioner av AC-spelen då Har köpt codex edition av brotherhood och collectors av revelations, de kostade under 500 styck

Själv kommer jag nog köra på antingen bara freedom eller fråga min kompis om han vill ha en join or die utan myntet

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Michaelo:

Tur att det brukar vara rätt bra priser på specialversioner av AC-spelen då Har köpt codex edition av brotherhood och collectors av revelations, de kostade under 500 styck

Själv kommer jag nog köra på antingen bara freedom eller fråga min kompis om han vill ha en join or die utan myntet

Jag gillar idén Ska nog försöka att köra den på någon också. Men AC är lätt värt pengarna annars Får säkert båda två för vad en vanlig CE brukar kosta

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem

Hittade dessa nyss. Tre olika bonussaker man kan få med om man köper spelet på olika ställen, kul för en som vill ha allt.. Med AC får man vara brutal, men det verkar inte gå

http://images.vg247.com/current//2012/03/D31eM.jpg
http://images.vg247.com/current//2012/03/cvuAA.jpg
http://images.vg247.com/current//2012/03/3QK5z.jpg

Men till er som lirar på 360, brukar man inte kunna köpa saker som detta på Xbox Live senare? Men hur är det med det på datorn?

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!