VAD SKA JAG SPELA? Desperat nästan ju!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kagamex:

blir rätt svårt att spela diablo 3 just nu.

vaaaa är de, går ju o spela beta 1 dag till

Nämnde det såklart eftersom det släpps snart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cappe:

Som vadå?

Om du tycker spel är tråkigt så kanske du har helt enkelt tröttnat på dem. Prova lite andra aktiviteter som du är intresserad av/prova något random. Någon sport, fota, filma, teater, måla, dansa, krogen, pu, äventyra. Jadu..!

Permalänk
Medlem

Är lite så ibland, ibland känner man mer motivation att lira och ibland så är den obefintlig.
Dock så har det inte kommit ut så mycket till spel nu på ett tag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheSovietGuy:

hahaha, ne men det är ju faktiskt roligt att gymma(det är iaf min åsikt), man mår ju jäkligt bra efter ett riktigt tungt gympass också Sen kanske träning inte är för alla, men det är ett riktigt bra tidsfördriv om inget annat!

Själv så försöker jag uppleva min tid, inte fördriva den ^^

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Medlem

Hallå, Mass Effect 3! Köööör!

Visa signatur

[CHASSI] |Fractal Design R4 Titanium Grey| [PSU] |OCZ ZX1250w 80PLUS Gold| [MOBO] |P9X79-Deluxe| [CPU] |SB-E ICi7 3820| [CPU COOLER] |Zalman CNPS12X| [RAM] |G.Skill 4x4096MB CL11 2133Mhz Ripjaws Gaming| [OS HDD] |OCZ Vertex-4 128GB| [GAME HDD's] |OCZ Vertex-4 2x256GB RAID-0| [STORAGE] |Seagate 2x3TB| [GFX] |MSI GTX 580| [MOUSE] |Razer Mamba| [KEYBOARD] |Razer BlackWidow Ultimate| [HEADSET] |Corsair Vengeance 2000 Wireless 7.1|

Permalänk
Medlem

Mafia 1 & 2,

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Entusiast
Skrivet av cappe:

Kom på nu! Ett sjukt kul spel jag spelade när jag var mindre! The settlers hertiage of the king tror jag det hete! Så sjukt kul! http://www.google.se/imgres?q=the+settlers+heritage+of+kings&... där har ni den! Finns det något nytt spel av det?

De är uppe i Settlers 7 nu och det är ett ok spel om man gillar genren. Finns även en gratis onlineversion här: http://www.thesettlersonline.com

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk

the hunter sjukt bra jakt spel. Inget slår känslan man får av att skjuta en björn efter 40 minuters jakt med ett hagel gevär i huvudet när den rusar mot dig

Permalänk
Medlem

Varför inte köra lite Doom eller Doom II? Duke Nukem 3D är också kul
Annars så finns ju alltid Star Trek Online

Permalänk

Sniper elite v2 så jävla sjukt kul!

Visa signatur

Alienware Aurora R3/intel core i7 3.4ghz/2 amd 6990/16gb ram/1 tb hdd/

Permalänk
Medlem

bästa byggarspelet ever, anno 1404 galet mysigt spel

Permalänk
Medlem

Diablo 3?

bara det bästa spelet ever?

Visa signatur

Censorship is for the weak
----------------------------------
i5 6600K @ 4.7 | MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB Gaming | ASUS Z170 PRO GAMING | 16GB 2400mhz | 850 EVO 250GB SSD | 2+1+1TB HDD | NH-U12P SE2 | Define S | XL2411Z 144Hz |

Permalänk
Medlem

Tribes Ascend. Kul spel. Kommer spelas. Tack.

Visa signatur

[CPU:Intel Core i7 7700k [GPU: R9 Fury] [PSU: Corsair TX 650W] [Chassi: NZXT Source 210H] [SSD: Samsung EVO 850 250GB+ M4 Crucial 64GB 2,5] [8GB RAM]

Permalänk
Medlem

Civilization spelen! Kör igenom IV och V så har du att göra

Visa signatur

Et ipsa scientia potestas est
(För övrigt anser jag att upplösningen 1366x768 ska dö)

Permalänk
Skrivet av cappe:

Som topic lyder. Vad ska jag spela?
Rift: Spelat, sådär spel men inget kul längre
WoW: Har konto sen 2 år tillbaka har ett par 85's tvekar om jag ska köpa ny speltid.
BF3: Spelar då och då, men känner ingen känsla i spelet typ.
CS: Tråkigt
GW2: Väntar
Tera: Tråkigt
GTA: Tröttnat
Skyrim: Tröttnat
Ja osv, känner inte att det finns något kul spel knappt på marknaden. Något tips? Gillar spel som age of empires, men alla spel som är liknande är gamla och vill ha något nytt.

Klarade nyss av quake 4 singleplayer för typ 4de gången, Sjukt välgjort och kul spel, Dock är multiplayern på q4 det värsta sen tidernas begynnelse, lär ju inte kosta någon större slant, När man tröttnat på alla såna multiplayer arena spel som jag ser att du spelar så brukar ett skönt singleplayer med bra story sitta fint. Fallout: new vegas är äckligt bra med första gången man spelar det. Bli inte lurad av grafiken på trailers. Det är så jävla roligt.

Hoppas du följer mitt råd

Visa signatur

| i5 2500k | h100 | Evga 580 | Fractal Design arc | Asrock P67 Fatal1ty | Hx1050w | 24" BenQ | 16GB Vengeance Ram | Razer DeathAdder | Razer Carcharias | Razer Arctosa |

Permalänk
Medlem

kan tipsa dig om DiRT serien om du gillar bilspel, snygg grafik och riktigt roligt och köra.. dock krävs de nästan att du har kontroll för att det ska bli njutbart på PC (kör med xbox 360 kontroll till pc)

Permalänk
Medlem

APB Reloaded som en nämnde tidigare.
F2P 'MMO' i GTA stil.

Visa signatur

Phanteks Evolv ATX Tempered Glass | Intel Core I7 7700K | Cryorig H5 Ultimate | ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming | Corsair 16GB DDR4 2400Mhz VENGEANCE LP Röd | WD Blue 500GB SSD | Gigabyte Z270XP-SLI | EVGA Supernova G2 750W 80+ Gold

Permalänk

Adlibris har fri frakt på pocketböcker med csn-kort, just saying.

Permalänk
Medlem

Quake Live eller League of Legends så är du i hamn.

Båda gratis även.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

vaaaa är de, går ju o spela beta 1 dag till

Nämnde det såklart eftersom det släpps snart.

fungerar betan denna helgen också? Det hade jag ingen aning om!
EDIT: Testade nyss att logga in, det funkar inte

Permalänk
Medlem

hehe då har vi något gemensamt ^^ om en vecka så blire ny dator och måste ha något ballt att spela tills dess ett tips till dig om du har nintendo wii är att koppla ihop det till internet via wii'ets trådlösa tjafs och köpa zelda ocarina of time eller majoras mask via viritual console för ca 80kr jag köpte båda ett tag sedan men har redan klarat ut dem lol^^

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk
Medlem

Crysis 1 och 2
Assasins Creed 2, Brotherhood, Revelations
Batman Arkham Asylum/Arkham City
Magicka! - Helt klart ett annorlunda upplägg som inte setts tidigare

Permalänk
Skrivet av krigarkungen:

Själv så försöker jag uppleva min tid, inte fördriva den ^^

jaja, det var ju bara ett förslag för honom som ville bränna tid då. Själv tycker jag väldigt mycket om att gymma och ser det då som en upplevelse! det kanske inte inte framgick i mitt inlägg? Hursomhelst så har du svar på det nu ^^

Visa signatur

Chassie: Fractal Design Define XL - Mobo: MSI P67A GD65 - CPU: Intel i5 2500K - CPUkylare: Antec KÜHLER H2O 620 - RAM-minne: 8Gb Corsair Vengeace 1600 MHz - GPU: ASUS GTX 570 Direct CU II - PSU: Corsair AX 850 - HDD: Western Digital BC 1Tb - Corsair Force GT 120Gb OS: W7 Home Premium 64bit - Skärm: LG W2363D 120Hz - Keyboard: Microsoft Sidewinder X4 - Mus: Logitech G500 - Headset: Logitech G35 - P6157 3DMarks

Permalänk
Medlem
Skrivet av DraLetterZ:

Mount & Blade Warband med Napoleonic Wars DLC'n.
Fast det är bara kul om man är historiskt intresserad...

Bara om man är historik intreserad? Det har ju inte så mycket med den riktiga historien att göra, visst är jag själv historisk intresserad men själv spelar jag det p.g.a. att det är ett grymt sandbox kingdom där du kan åka runt och leka hjälte ^^
OT: Jag tycker också att du ska spela Mount & Blade, fast du kanske ska testa The Witcher 2 med? Ett extremt bra rpg spel!

Visa signatur

Citera för svar!!

Permalänk
Medlem

Testa League of Legends, DotA eller HoN, såna spel jag alltid verkar falla tillbaka till.

Visa signatur

Stationär: MSI Z87-G43 Intel Z87 | Intel Core I5-4670K |Asus GTX 770 DirectCU II OC | Asus Xonar DG | NZXT H440W | Samsung 840 Evo 120GB | Corsair H60

Bärbar: Asus S301LA, Ubuntu 14.04

Permalänk
Medlem

Company of heroes - Riktigt roligt strategi spel särkilt om man lirar med sina polare och kör lite matcher.

Splinter cell conviction - Riktigt roligt smyg spel, men ändå mycket action.

Visa signatur

[ i7-8700K @ 5Ghz || CM MasterLiquid ml360r || 64GB DDR4 3200Mhz || MSI Z370Pro Carbon || KFA2 RTX 3080TI || EVGA Supernova G2 750W || Samsung 960 EVO || Lian Li pc-o11 Dynamic ]

Permalänk

Minecraft?

Visa signatur

Moderkort: Asus Maximus VI Hero CPU: i7 4770k RAM: G.Skill Ares 16GB
PSU: Corsair TX Series 650W GPU: GIGABYTE GTX670 OC
Chassi: Antec P280 Cpu-Kylare: Stock SSD: Samsung 840 EVO Series 250GB
OS: Windows 10 Pro x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av cappe:

Som topic lyder. Vad ska jag spela?
Rift: Spelat, sådär spel men inget kul längre
WoW: Har konto sen 2 år tillbaka har ett par 85's tvekar om jag ska köpa ny speltid.
BF3: Spelar då och då, men känner ingen känsla i spelet typ.
CS: Tråkigt
GW2: Väntar
Tera: Tråkigt
GTA: Tröttnat
Skyrim: Tröttnat
Ja osv, känner inte att det finns något kul spel knappt på marknaden. Något tips? Gillar spel som age of empires, men alla spel som är liknande är gamla och vill ha något nytt.

Mount & Blade: Warban, skit kul tröttnar aldrig!

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Medlem

Spela Blade & Soul ^^

Permalänk
Medlem

Jag skaffade hela jak and daxter serien här om dan. jag är helt såld på den... once again helt klart ett tips om du har ps2 eller ps3