Fractal Define R3, vit eller svart?

Permalänk
Medlem

Fractal Define R3, vit eller svart?

Hej sweclockers

Tänkte att ni skulle få hjälpa mig att bestämma mig lite..
Vilken är snyggast?

Svart: http://www.inet.se/produkt/6901316/fractal-design-define-r3-u...
eller
Vit: http://www.inet.se/produkt/6901319/fractal-design-define-r3-u...

Tack för svar

Visa signatur

Fractal Design Define Mini C | GTX 960 | MSI B250I Gaming Pro AC | Corsair 16GB 2400Mhz VENGEANCE LPX | Intel i5 7600K 3,8 Ghz

Permalänk
Medlem

Vit.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem

Vit fast med blå power LED;)

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Svart!

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

Jag tycker också om den vita fast min GF sa att den såg ut som ett kylskåp! Så därför jag ville veta vad ni tyckte
Men jag tänkte också på om repor kanske syns bättre på den vita? :/

Dock tycker jag att svart är lite mainstream, så jag var inne på den vita ;D

Visa signatur

Fractal Design Define Mini C | GTX 960 | MSI B250I Gaming Pro AC | Corsair 16GB 2400Mhz VENGEANCE LPX | Intel i5 7600K 3,8 Ghz

Permalänk
Medlem

Har aldrig själv kunnat ha vitt chassi, men tycker det är snyggt egentligen om man har passande möbler, typ svart skrivbord. Tycker inte det passar till trä-färgade möbler.

Permalänk
Medlem

vit

Visa signatur
Permalänk

Vit helt klart, har man dock en oförsiktig personlighet kommer repor att synas ganska lätt. Dessa blir främst på fronten som är i plast. Den lackade plåten verkar vara mer motståndskraftig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frexuz:

Har aldrig själv kunnat ha vitt chassi, men tycker det är snyggt egentligen om man har passande möbler, typ svart skrivbord. Tycker inte det passar till trä-färgade möbler.

Där sa du någonting
Ser ut som om jag får skaffa svart skrivbord då!

Visa signatur

Fractal Design Define Mini C | GTX 960 | MSI B250I Gaming Pro AC | Corsair 16GB 2400Mhz VENGEANCE LPX | Intel i5 7600K 3,8 Ghz

Permalänk
Medlem

Svart!

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Avstängd

Svart för vitt blir met smutsigare

Visa signatur

The honey badger doesn't care.

Permalänk
Medlem

Beställde det svarta.. när jag själv tänkte på det så är det nog bäst för min del att ha svart chassi

Visa signatur

Fractal Design Define Mini C | GTX 960 | MSI B250I Gaming Pro AC | Corsair 16GB 2400Mhz VENGEANCE LPX | Intel i5 7600K 3,8 Ghz

Permalänk
Entusiast

Jag beställde Titanium, känns mer unikt och rikt på något sätt

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

Har själv svart och är supernöjd. Elegant och snyggt.