Snydt af Trolden123

Permalänk

Snydt af Trolden123

Hej

For en hel del siden solgte Trolden123 nogle Vertex 2 SSD'er til fine priser i nedenstående tråd:
http://www.hardwareonline.dk[...]

Jeg "var" så heldig at være den køberen til 240gb SSD.

Det viser sig dog han har solgt de to 240gb SSD'er til tre personerner, men bliver løst da en af os vælger de to 120 gb istedet.

Pakkerne skulle angiveligt bliver sendt dagen efter, men efter flere dage kommer der ingen ting og alle købere skriver til ham. Lidt svær at få kontakt til og der kommer undskyldninger om at det er posthuset som ikke har sendt pakkerne videre, og han ikke er hjemme til at tjekke det.

Efter flere mails ønsker de to andre pengene tilbage, hvilket de angiveligt for. Så tænker jeg at han bare har haft problemer og ønsker stadig min SSD, da det var en fin pris.

Der går så længere tid hvor jeg ikke modtagerne noget, og han er svær at komme i kontakt med. Efter noget tid svare han med en undskyldning om han ikke kunne komme på sin mail, men jeg havde skrevet til tre mailadresser hvor én er tilknyttet hans hjemmeside.

Jeg bliver urolig og ønsker mine penge tilbage. Der går lang tid før noget svar, og det kommer først da jeg skriver at sagen gå til politiet. Han ville ikke synde mig, men har travlt og ville sende pengene når han kom i kontakt med sin danske bang nogle dage efter (d. 1 april).

MEN ingen penge d. 5 så jeg skriver til ham igen, men intet svar. Flere mails ryger afsted, men intet svar.
Forsøger at ringe til et nummer en af de andre købere havde fanget ham på, men nu ikke brug længere.

Så Jeg opfatter ham nu som en svindler og advarer andre brugere mod ham!

Jeg sender endnu nogle mails til ham, hvis intet svar ryger sagen til politiet.
Hvis nogen har et nummer til personen eller mail, så send en PM til mig så jeg måske kan få fat i ham!

Permalänk
Hedersmedlem

Hvis du har noget navn eller adresse på personen kan jag hjælpe med at spore ham. Det er betydeligt lettere at få information om personer her i Sverige end i Danmark.

Citat:

Inlägg redigerat av Söderbäck: Off-topic om danska språket borttaget.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Tagit bort nästan alla inlägg i tråden då de endast hanterade läsförståelse av danska språket. Det var nog inte tanken från TS sida. TS vill nog hellre ha svar på sina frågor så håll er till ämnet.

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk

Du får nästan skylla dig själv om du handlar från en sån där riktig skit sida, hela sidan skriker noll seriositet på alla sätt och vis.

Visa signatur

Asus 560ti 448 Core @ 950/1900/4400Mhz @ 1.30V , Intel 2500K, Noctua SE2, ASRock Z68 Extreme3, 8GB Vengance 1600MHz, 550 Silencio, 650W 80+ CM, 500GB WD 7200RPM. BenQ 2220HD.

Konsol: Xbox 360 @ 32" 720P Samsung.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Johanness:

Du får nästan skylla dig själv om du handlar från en sån där riktig skit sida, hela sidan skriker noll seriositet på alla sätt och vis.

??? Det är ett danskt datorforum likt sweclockers, vad är problemet? Då borde man ju inte handla på sweclockers marknaden heller. Kan hålla med om att sidans layout ser för jävligt ut men sidan har trots allt funnits i mer än 10 år.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...