Webhallen - Vinn dubbla GeForce GTX 690 värde över 18 tusen kronor

Permalänk
Medlem

Två GTX690 skulle värma gott på vintern

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Entusiast

Känns lönlöst att ens försöka... ska de sen göra reklam via mig där de säger: "Bogga den stackaren satt på sketna 680's i SLI och fick inte riktigt det där flytet i BF3 som han eftersökte. Men tack vare oss på Webhallen och Nvidia så kan han numer spela BF3 i ultra utan bekymmer"...

Nä det känns lönlöst

Permalänk
Medlem

Tack för tipset, men nej tack. Vann 25 kr på triss förra veckan så jag ger nån annan chansen att ta hem denna visnten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

1. Vi gör det här för att vi vill se en riktig entusiast ge dessa härliga kort ett varmt och mysigt hem.

Varmt och mysigt hem, haha riktigt fyndigt!

Vinner någon på Swec så skall det nog överklockas rejält!

Permalänk
Skrivet av etermos:

jaja man måste ju prova lyckan iallfall och postade min signatur i deras tråd...
vem vet "solen måste ju skina bakom skithuset någon gång"

//E

Om jag ska vara ärligt tror jag de söker någon mer entusiastisk än "copy-paste-entusiasten" xD

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Får man plus i kanten om man har ett KillerNIC?

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk

Ska man kanske skicka in en snyfthistora om hur man ligger sömnlös om nätterna för att man bara får ut knappa 130FPS i BF3 ultra och hur elementen här hemma inte fungerar som de ska så jag måste värma upp rummet med mina 7970s, men att de tyvärr inte räcker till för att värma längre nu när vintern snart är här....snart.

Ne, tror nog jag hoppar denna tävling och höjer oddsen för någon som faktiskt behöver korten

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Synd att vinnaren nog redan måste ha en ganska fräsch burk eftersom korten måste gå att köra... hade varit roligare om nån stackare med typ min gamla burk (core 2, GF 8600 nånting) vann!

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem

Lite OT men den mest minnesvärda vinsten jag har är när jag var liten (6-7 år) och hade köpt en chipspåse (ej i sverige). Chipspåsarna ingick i en tävlingskampanj med massa priser som moppar, bilar, båtar och andra färdmedel. När jag käkat halva påsen såg jag en liten vinstbricka och läste ordet "ballong". Blev överlycklig och fantiserade mig själv sväva runt i en varmluftsballong och se världen även om jag egentligen var lite höjdrädd. Berättade glatt detta för min far och han tog med mig till närmaste inlämningsställe för lotterna. Gissa om jag blev besviken när den feta tanten bakom disken gav mig en fjuttig liten mossgrön uppblåsbar ballong med chipspåsens logga på istället för varmluftsballongen jag hade fantiserat om. Far min bara log

Kanske fungerar bra som snyfthistoria även om det inte har något med datorer att göra

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk

Skall bli intressant om man vann!

jag har ett Matx moderkort med en PCI-E port

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av theWeasel:

On topic:
En sak som stör mig med dessa tävlingar är att man alltid måste in på facebook och gilla dem. Jag har inte ett facebook-konto och vill av principskäl inte skaffa ett.
Att de dessutom kommer att ge delarna till den bäst lämpade entusiasten de hittar hjälper inte direkt.

Det är ju det som är poängen, de ger inte ut korten bara för att vara snälla, de vill ha reklam.

Visa signatur

Intel i7 2600k, 4x4GB DDR3, Asus P8Z68-V Pro/GEN3, EVGA GTX570, Intel 320 160GB OS disk, WD Caviar Black 2TB lagringsdisk, Antec Kühler 620 med Noctua NF-F12-PWM, Corsair AX850 och Fractal Design Define XL

Permalänk
Medlem

Kom ihåg varför facebook är skit nu ha så kul att hitta din komentar bland 683 komentarer när du bara kan se typ 20 komentarer per sida

Permalänk
Medlem

Finns det någon möjlighet att delta utan att vara med på facebook?

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 16000 Moderkort: ASUS PRIME B350-PLUS Grafikkort: Gigabyte GeForce GTX 1060 Ram: 16GB PSU: Corsair HX750W Chassi: Fractal Design Define C

Permalänk
Medlem

Chans att vinna: 1 på 1 000 000 000.....Typ

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Whoot!

Visa signatur

DATOR: Chassi: Corsair carbide air 540 CPU: I7 2700k (4.5Ghz 1.288v) RAM: Corsair 4^4(16)GB 1922Mhz Mobo: Asus P8Z68-V LX PSU: Antec HCG 900W GPU: Powercolor 7990 + Sapphire HD 7970 3GB Vapor-X (3way-CrossfireX)
KRINGUTRUSTNING:
Monitor: FSM-270YG 2560x1440 IPS Keyboard: Ducky Shine 2 White kaycaps orange LED Mouse: Logitch G502 Headset: Audio technica ATH-M50 Mic: Blue Snowball

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deba:

Chans att vinna: 1 på 1 000 000 000.....Typ

Nja, det är typ 1 på 700 just nu bara att skriva in ditt system och typ skriva nåt kul som typ. Jag tyckte 1 GTX 680 var dyrt, skulle va jävligt nice att få 2st 690 kort i burken utan att betala. eller nåt x)

Permalänk
Medlem

Man måste ju ha ett muppbook konto för denna tävling ju

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Hej.

FYI: det är helt ok om ni vill radera ett inlägg och skapa ett nytt efter att ni läst våra rekommendationer här.

Off topic.

Kan kolla här nu för man kommer aldrig fram via telefon och mail är segt.

Jag fick en faktura från webhallen på typ 200kr men tappade bort den och bad om ett nytt via mail, men innan jag fick svar så har ju tiden gått över inbetalnings datumet, vad kommer hända nu då? =/

Permalänk
Medlem

jag är mer av ett ATI fan, men skulle ändå inte tacka nej

Visa signatur

Censorship is for the weak
----------------------------------
i5 6600K @ 4.7 | MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB Gaming | ASUS Z170 PRO GAMING | 16GB 2400mhz | 850 EVO 250GB SSD | 2+1+1TB HDD | NH-U12P SE2 | Define S | XL2411Z 144Hz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Inga problem, kör på det!

Vi kommer att läsa alla bidrag när tävlingen är över den 27:e. Så vi kommer inte ens att märka om du har raderat och lagt in på nytt.
(Sen sitter vi såklart och småläser lite bidrag mest för skojs skull då och då.)

Det blir nog galet många inlägg att läsa igenom...

Kul tävling, roligt att ge gemene man chansen, även om den är liten, att komma över två monsterkort som 690.

Visa signatur

Ryzen 5900x, Noctua NH-D15, ROG Dark Hero VIII, 32GB G.Skill Trident Z Neo, WD Black SN850 2 Tb, Gigabyte 4090 Gaming OC, FD Meshify 2 XL, LG 38GL950G, Varmilo VA109M, Razer Deathadder V2, SteelSeries Arctic 7

Permalänk
Avstängd

Webbhallens företagschefs son kommer att vinna :P....Alla dessa tävlingar _ÄR_ uppgjorda sen början

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk
Webhallen
Skrivet av SideWinder86:

Webbhallens företagschefs son kommer att vinna :P....Alla dessa tävlingar _ÄR_ uppgjorda sen början

De flesta kommer aldrig finna utrymmet i sin budget att köpa ett sånt här kort, än mindre två styck. Speciellt bland yngre gamers och swecare etc.
Därför tänkte vi att det vore jäkligt kul med en tävling där insatsen egentligen bara är att visa sitt intresse och uppskattning för hårdvara.
Det är också därför vi är måna om att vinnaren inte bara blir någon random person som går och säljer båda korten efter att ha insett att det inte gick att koppla in dem i USB-kontakten på hans Macbook Air

Ja, vi är såklart också ute efter att synas lite men framförallt gör vi det här för att vi kan.
Vi har väldigt goda relationer med ASUS och NVIDIA och tillsammans med dem skjöt vi alla till lite i kassan för att kunna göra detta som en kul grej.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

De flesta kommer aldrig finna utrymmet i sin budget att köpa ett sånt här kort, än mindre två styck. Speciellt bland yngre gamers och swecare etc.
Därför tänkte vi att det vore jäkligt kul med en tävling där insatsen egentligen bara är att visa sitt intresse och uppskattning för hårdvara.
Det är också därför vi är måna om att vinnaren inte bara blir någon random person som går och säljer båda korten efter att ha insett att det inte gick att koppla in dem i USB-kontakten på hans Macbook Air

Ja, vi är såklart också ute efter att synas lite men framförallt gör vi det här för att vi kan.
Vi har väldigt goda relationer med ASUS och NVIDIA och tillsammans med dem skjöt vi alla till lite i kassan för att kunna göra detta som en kul grej.

Väldigt trevligt med att ni gör något som inte är för Nisse 21 macfanboii som insåg sen att det inte funkar med hans mac pro

Permalänk

Ok, nu har webhallen fått mig att ingå en pakt med djävulen (dvs. skapa ett facebook-konto) så nu hoppas jag minsann på vinst med

Permalänk
Medlem

Så man ska inte bara gilla Webhallen och posta ett inlägg. Man ska dessutom dela med sig av sitt postade inlägg till alla sina vänner på Facebook? Det där sista blev lite väl offentligt för min del.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FknDemo:

Off topic.

Kan kolla här nu för man kommer aldrig fram via telefon och mail är segt.

Jag fick en faktura från webhallen på typ 200kr men tappade bort den och bad om ett nytt via mail, men innan jag fick svar så har ju tiden gått över inbetalnings datumet, vad kommer hända nu då? =/

Detta är helt säkert rätt ställe att fråga sånt på...

Permalänk
Medlem
Skrivet av FknDemo:

Jag tyckte 1 GTX 680 var dyrt, skulle va jävligt nice att få 2st 690 kort i burken utan att betala. eller nåt x)

Nja, gratis blir det ju inte, skulle gissa på att vinnaren kommer att få betala ca 5400:- i vinstskatt, dock fortfarande riktigt billigt för två GTX690...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ignostic:

Detta är helt säkert rätt ställe att fråga sånt på...

True, men dom svarar ju aldrig så därför frågade jag här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FknDemo:

Nja, det är typ 1 på 700 just nu bara att skriva in ditt system och typ skriva nåt kul som typ. Jag tyckte 1 GTX 680 var dyrt, skulle va jävligt nice att få 2st 690 kort i burken utan att betala. eller nåt x)

Hahaha vet Men det känns lite sämre än så ^^ men bara kasta tärningen! Inget att förlora

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag har en fet dator och är galen prylnörd. Kan ju hoppas på att man vinner undra hur många som kommer ljuga om sina burkar?

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |