Permalänk
Medlem

Hjälp med att hitta trådlös mus.

Tjena.

Har länge funderat på att skaffa trådlös mus men då jag är halft kär i min mx518 så har jag hållit mig ifrån köpet.
Så tänkte höra om de finns nån trådlös gamingmus som är bra samt har ungefär samma former som mx518.

Kanske lite långsökt men tänkte se om nån visste någon modell. Har själv tyvärr inte hittat någon.

Tack i förhand

Permalänk
Medlem
Skrivet av t0kk:

Tjena.

Har länge funderat på att skaffa trådlös mus men då jag är halft kär i min mx518 så har jag hållit mig ifrån köpet.
Så tänkte höra om de finns nån trådlös gamingmus som är bra samt har ungefär samma former som mx518.

Kanske lite långsökt men tänkte se om nån visste någon modell. Har själv tyvärr inte hittat någon.

Tack i förhand

Yo! Jag körde med Logitech Performance MX ett tag och wow vad nöjd jag var med den! Lång batteritid, perfekt till alla slags spel(spelar mest FPS), riktigt skön, funkar utmärkt på dom flesta underlagen!

Det enda negativa jag kan säga om musen är att laddningssladden är sjukt stel och går inte att spela med när man laddar tyvärr, det är sjukt synd. Sen är den något dyr men jag tycker absolut att den är värd det!

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk

Razer Mamba är ju en gamingmus lite dyr men bra kvalitet

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=386800

Permalänk
Medlem

onYYx: Skall kolla upp Logitech Performance MX

Raccermouse: Den musen är ganska långt ifrån mx518 dock. Men skall kolla på den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av t0kk:

onYYx: Skall kolla upp Logitech Performance MX

.

Det tycker jag verkligen!

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Stationära : |Fractal Design R4 | |AMD 1090t| |Asus M4A87TD| |Corsair CX 600W| |XFX 7970 Ghz| |Corsair Vengence 8gb| |Corsair Force 3 120gb|

Permalänk
Medlem

M705 är den bästa datormus jag har ägt:http://www.logitech.com/sv-se/mice-pointers/mice/devices/7108 Har ägt bland annat MX700 och MX1000 innan. Känns ungefär likadan i handen men man slipper laddaren. Har haft den i ett par år och har fortfarande inte behövt byta batterier i den. Jag valde mellan Logitech Performance MX och M705 men tyckte inte om tumgreppet på den tidigarenämnda.

Visa signatur

HTPC:Intel Pentium G5400/ Asus PRIME B360M-A/ 8gb / Samsung SSD 120 / Samsung SSD 2 x 1 Tb / Silverstone Grandia MX-1 / Seasonic X-650 / LG 4020 47"
SPELPC:Intel Core i5 2500k @ 4200Mhz på en CM TX-3/ AsRock P67 Pro3 / HD7970/ 8gb / Samsung 830 120 GB och ett gäng hårddiskar / FD Define R3/ Seasonic X-650 / Asus VS278Q / Logitech G15/M-705

Permalänk
Medlem

Tack för förslagen, skall svänga förbi Inet o se om dom har några av dessa möss som man kan känna o klämma på.
Kan återkomma med vad jag valde senare. Dock inget jag kommer välja hastigt. Rätt kräsen när de gäller möss

Permalänk
Medlem
Skrivet av t0kk:

Tack för förslagen, skall svänga förbi Inet o se om dom har några av dessa möss som man kan känna o klämma på.
Kan återkomma med vad jag valde senare. Dock inget jag kommer välja hastigt. Rätt kräsen när de gäller möss

Trevligt trevligt! Blev det någon mus?

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.