Sweclockers verkar gilla gtx 670

Permalänk
Medlem

Sweclockers verkar gilla gtx 670

En hel del reklam-banners.

Visa signatur

- Look into your hard drive and open your mercy file.
- File not found.

Permalänk
Medlem

De som betalar sweclockers för reklamen verkar gilla GTX 670 menar du? I detta fallet verkar det vara Nvidia som gillar GTX670

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Hate to break this to you, buddy men....

Annönser betalar för reklamplatserna :p.

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Janav:

Hate to break this to you, buddy men....

Annönser betalar för reklamplatserna :p.

You don't say?
Däremot så har sweclockers möjligheten att välja vilka reklamer de ska sätta upp, eller hur?
Även om Nvidia vill visa upp sig så känns det lite väl onödigt med 6 banners på en och samma sida.

Visa signatur

- Look into your hard drive and open your mercy file.
- File not found.

Permalänk
Medlem
Skrivet av medlem46:

You don't say?
Däremot så har sweclockers möjligheten att välja vilka reklamer de ska sätta upp, eller hur?
Även om Nvidia vill visa upp sig så känns det lite väl onödigt med 6 banners på en och samma sida.

Om nvidia betalar för så många reklamplatser tackar nog sweclockers och tar emot rätt fort.

Sweclockers vill me tjäna pengar som alla andra företag.
Just nu ser jag 2x reklamer när jag skriver detta, bägge är Dustin PC enthusiast X16.

Ser inte riktigt problemet

Permalänk
Medlem

Någon rik person borde köpa alla reklamplatser och t.ex. visa sin nuna på varenda bild.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Om nvidia betalar för så många reklamplatser tackar nog sweclockers och tar emot rätt fort.

Sweclockers vill me tjäna pengar som alla andra företag.
Just nu ser jag 2x reklamer när jag skriver detta, bägge är Dustin PC enthusiast X16.

Ser inte riktigt problemet

Vad har jag sagt för att ni ska tro att jag ser det som ett problem? Förstår inte riktigt. Jag bara påpekade att det är många reklam-banners. Jag sa aldrig att det var bra eller dåligt.

Sen är ju frågan om nvidia verkligen betalat för alla dessa banners? Jag antar att varje rutar slumpar mellan olika reklamer sweclockers valt ut. Det kanske bara råkade bli så att alla rutor slumpade samma reklam, även om det inte är så troligt.
Anledningen är troligtvis att sweclockers precis släppt recensionen på kortet och nvidia "bett" om lite uppvisning.

Visa signatur

- Look into your hard drive and open your mercy file.
- File not found.

Permalänk
Medlem
Skrivet av medlem46:

Vad har jag sagt för att ni ska tro att jag ser det som ett problem? Förstår inte riktigt. Jag bara påpekade att det är många reklam-banners. Jag sa aldrig att det var bra eller dåligt.

Poängen är att det inte har ett dugg att göra med att "Sweclockers verkar gilla gtx 670" som du skrev i topic.

Man annonserar för en nyss lanserad produkt, där avsedd målgrupp håller till. As simple as that.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Olegh:

Man annonserar för en nyss lanserad produkt, där avsedd målgrupp håller till. As simple as that.

Självklart förstår jag det. Jag är inte korkad.
Saken var den att jag reagerade på hur många banners det var för just gtx 670. (Har aldrig tidigare sett så många banners för någon annan reklam på sidan.) Sen är det ju sant som ni säger att det inte beror på att sweclockers gillar 670, utan snarare på nvidia.
Jag får väl erkänna att jag formulerade rubriken fel, men det var inte rubriken jag ville skapa debatt om. Syftet var att få reda på hur ni tyckte om alla dessa banners..

Visa signatur

- Look into your hard drive and open your mercy file.
- File not found.

Permalänk
Medlem
Skrivet av medlem46:

Självklart förstår jag det. Jag är inte korkad.
Saken var den att jag reagerade på hur många banners det var för just gtx 670. (Har aldrig tidigare sett så många banners för någon annan reklam på sidan.) Sen är det ju sant som ni säger att det inte beror på att sweclockers gillar 670, utan snarare på nvidia.
Jag får väl erkänna att jag formulerade rubriken fel, men det var inte rubriken jag ville skapa debatt om. Syftet var att få reda på hur ni tyckte om alla dessa banners..

Banners är bra, förser vår favorittidning med pengar som är oss till gagn.
Spotta inte den hand som kastat yxan över ån efter vatten.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Banners är bra, förser vår favorittidning med pengar som är oss till gagn.
Spotta inte den hand som kastat yxan över ån efter vatten.

True, true...

Visa signatur

- Look into your hard drive and open your mercy file.
- File not found.