Har pre-purchasat guild wars 2, hur gör man sen^^

Permalänk
Medlem

Har pre-purchasat guild wars 2, hur gör man sen^^

Har precis pre-purchasat guild wars 2 från deras hemsida, vad händer sen?`kan man spela betan när man vill eller måste man vänta på events?
kommer spelet i mail eller måste man hämta på game eller nåt? för somsagt jag har köpt från deras sida inte game eller gamestop....
köpte digital deluxe edition och hur får jag dem grejorna?? svara snabbt är ni snälla^^
och om spelet kommer i mailen hur lång tid tar det, för vad jag har hört får man en key som aktiverar betan med och sen visar man upp den på nån spel butik(vilken som helst??) så får man spelet.

Tack i förtid.

Permalänk
Medlem

Du aktiverar nyckeln här.
Sen kan du hitta forumet här.

Sen kan jag passa på att berätta att det kommer bli ett stresstest på måndag, där har du en 7 timmars fönster på att kolla runt lite

We’ll be conducting a stress test on Monday May 14 from 11 AM to 6:00 PM PDT (-7 GMT).

Edit

Läste lite noggrannare nu, om du köpt på deras hemsida, fick du inte nyckel i mail eller liknande? Jag köpte på Webhallen och fick hem ett spelfodral som innehöll en nyckel, som enligt Webhallen är allt du ska behöva för att spela beta + retail när det släpps.

Visa signatur

Citera.

Permalänk
Medlem

tack så mycket :), också för det snabba svarat. Jo jag fick den i mail form.

Permalänk
Medlem

Men, en till fråga, kan inte spela betan fortfarande, det står att det inte ät några events just nu, måste det vara events för att man ska kunna spela betan?
också kommer jag inte in på forumet -.-, det bara reloadar sidan utan att det händer något när jag trycker på logga in.... tack för din tid.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sebzz:

Men, en till fråga, kan inte spela betan fortfarande, det står att det inte ät några events just nu, måste det vara events för att man ska kunna spela betan?
också kommer jag inte in på forumet -.-, det bara reloadar sidan utan att det händer något när jag trycker på logga in.... tack för din tid.

Det finns ingen beta just nu, de kör i omgångar. När nästa kommer är inte känt ännu men jag skulle tro att det blir vid månadens slut precis som förra, det kommer dock vara en stresstest imorgon som redan nämnt. Forum fungerar inte helt som den ska då den fortfarande är "Work in progress". Sweclockers har en stor tråd som du kan checka här.

Visa signatur

RTS :D