Permalänk

Intressekoll

Tjena, Vi är 2-3 grabbar som snart ska börja gymnasiet.
Vi hade tänkt på en liten hobby vi kunde göra på helger där vi gör reviews över olika komponenter och kollar t.ex. hur mycket man kan överklocka grafikkort, processorer och RAMminnen till etc, via Videos på youtube och blogg/hemsida återkommer med namnen.

Därför hade vi tänkt att göra en liten intressekoll om vilka som skulle kunna titta på dessa videos och sådant.
Vi hade tänkt oss att börja med lite äldre komponenter och jobba oss uppåt.

Vi tycker verkligen om att hålla på med datorer och sånt, som att meka med dom och göra dom bättre, det är verkligen skit kul!
Därför vore det verkligen snällt om man kunde hjälpa oss lite på traven.

OBS, Vi tar också emot saker som skänks bort, allt från datorkomponenter, datorer och datorskärmar. Skicka ett PM till oss här eller responda i kommentarerna här under om det skulle vara så att ni har något som ligger och skräpar

Ta gärna en titt på våran Profil här då och då!
// Overclocking Weekend

Permalänk

Låter som en bra ide, dock har ni ju några stora Youtube ikoner att slåss med, Te,x 3DGameman eller Liinus TechTalk. Dom jag kollar mest på, Oftast dom som får mig att köpa dom saker jag köper. Deras uttalande är viktigt för mig.

Så önskar er lycka till

Visa signatur

Deadsith: Disc/Holy Priest | Haikeiki: MM/BM Hunter | Garridel: Frost/Arcane mage (Main) | Turák: Resto Druid

Permalänk
Medlem

Det kommer vara väldigt tufft som ovanstående skrev. Men önskar er lycka till