Permalänk
Medlem
Skrivet av anon171844:

Han har lagt ut det till inköpspris nu har jag för mig, därav riktigt billigt!

Jag vill också ha billig sleeve Nätagget bara ligger här och dammar

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Hej på er!

Tyvärr måste jag meddela er att jag tänker avveckla mitt företag, djungelapa.se.
Eftersom jag har ett vanligt jobb vid sidan av detta, har det kommit till en punkt där jag känner att jag inte riktigt hinner och orkar att driva det samtidigt på, i mitt tycke ett professionellt och personligt vis. Ni kanske har märkt att leveranser och mailsvar ibland tagit lång tid.

Jag lovade mig själv att företaget inte skulle gå ut över eventuell anställning jag har, och det är något jag håller fast vid och inte tänker riskera. Djungelapa startade jag som ett litet sidoprojekt under mina studier, och idag räcker tiden inte riktigt till båda delarna.

Så jag vill tacka alla kunder för det otroligt goda bemötandet och feedbacken jag fått, och det är såklart synd att jag inte kan förse er med lite udda och svårtillgängliga datorprylar längre.
Jag är säker på att det finns alternativ för er där ute
Ert stöd har betytt mycket för mig i tuffa tider och jag hoppas att ni haft en positiv köpupplevelse från djungelapa.

Vad som kommer att hända nu
Det jag ska göra är att försöka sälja ut det jag har hemma på lager, antagligen i lite större kvantiteter till lägre/mycket lägre priser.
Sidan kommer att uppdateras i och med detta och inga beställningar kan göras under tiden. Troligtvis påbörjar jag detta arbetet nästa vecka.
Vad jag inte kommer att göra är att beställa hem nya varor, så det ni ser på sidan är det som finns tillgängligt, och det som är slut kommer aldrig mer tas hem igen.
Prisändringarna kommer troligtvis att bli klara under nästa vecka.
Även en del prylar som aldrig kommit upp ska jag försöka lägga in.

Summering
Jag har bestämt att avveckla företaget, och därmed försöka sälja slut på kvarstående lager till lågt pris.
Troligtvis blir det en del försäljning i storpack (bulkform).
Inget nytt kommer att tas hem, det som finns på sidan är det som gäller.
I övrigt kommer sidan att tuffa på som vanligt ett tag till, men ni bör veta att jag inte kommer att ta hem det som är slutsålt.

Obs! Alla nuvarande beställningar som gjorts skickas precis som vanligt.
Tråden bör hållas öppen under tiden jag fortfarande säljer för eventuella frågor, jag meddelar när butiken tas ur bruk i denna tråd.
Har ni frågor så maila gärna: info@djungelapa.se

Med vänliga hälsningar
Stefan Helgesson, djungelapa.se

Hoppas du skojar med mig?
Gick in nu och skulle beställa så ser jag detta, varit utomlands och allt för att få paketet när man är utvilad....
Grymt jobb Stefan med det du har levererat till mig!

R.I.P Djungelapa

Permalänk
Medlem

kan inte någon ta över djungelapa??alltså köpa företaget från stefan? skulle ha varit grymmt om någon kunde göra det, annars glöms vad sleeve är här i sverige!!och de som finns på andra platser är ju sjuk dyra att man inte ens får lust att sleeva:/ kan inte sweclocker ta över den?och börja sälja sleeve och andra moddning saker

en fråga hur långt tid brukar det ta innan man får sleevet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av LovePig:

Jag köpte sleeve, fina grejer MEN
Jag köpte 1 meter för lite

behöver 1m smal vit sleeve

kan ge dej 2meter när jag har fått det:) men det e fabric du ska ha, eller?

Permalänk
Medlem

btw ingen som har köpte mycket sleeve och vill byta lite mot vit?det e fabric jag söker och gärna svart eller blå runt 15meter

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcusk:

Varken den eller den Djungelapa sålde var ihålig, det är flera mindre snören inuti den, men det är väldigt enkelt att bara dra ut de.

Skrivet av piercing:

Ahh tack för svar, then i know

Så då behöver man egentligen bara dra ut lite av dem som redan sitter i paracorden och sedan tejpa fast dessa i kablarna man vill sleeva och sedan dra ut det snöret som redan sitter i paracorden och så går kabeln som man vill sleeva automatiskt igenom paracorden. Verkar dock som många bara tar och drar ut snörena och sedan igenom med kabeln... Verkar smidigare med mitt sätt

BTW ingen som vill byta 100m svart mot 100m Navy Blue? (Jag har massa Navy Blue och vill byta mot svart, vit, röd och andra roliga färger)

förtydligande
Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Medlem
Skrivet av Extremaz:

BTW ingen som vill byta 100m svart mot 100m Navy Blue?

Skrivet av Gulbanan:

btw ingen som har köpte mycket sleeve och vill byta lite mot vit?det e fabric jag söker och gärna svart eller blå runt 15meter

Köpte 500 meter Navy blue. Bytar gärna med er bägge. Dra iväg ett PM bara till mig. (Fabric Navy Blue för vara på det klara)

Till övriga, skulle någon sitta på mycket av en annan färg så dra gärna förslag om byte över PM (Rejält intresserad av en bit rött)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av niklasloow:

Köpte 500 meter Navy blue. Bytar gärna med er bägge. Dra iväg ett PM bara till mig. (Fabric Navy Blue för vara på det klara)

Till övriga, skulle någon sitta på mycket av en annan färg så dra gärna förslag om byte över PM (Rejält intresserad av en bit rött)

Kan ej pma. Får hem 500m röd o 500m blå letar efter svart har du det?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har någon som beställt den 8:e eller senare fått hem sina grejor?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gulbanan:

btw ingen som har köpte mycket sleeve och vill byta lite mot vit?det e fabric jag söker och gärna svart eller blå runt 15meter

Köpte en rulle på 500 meter och söker en bra bit vit sleeve...
Kan ju få ett exakt svar om jag ens få sakerna... man vet ju inte när hemsidan inte uppdateras under helgen

Men Jag hör av mig inom kort!

Permalänk
Medlem
Skrivet av borz:

Har någon som beställt den 8:e eller senare fått hem sina grejor?

Eftersom han gjorde rea på allt kan jag tänka mig att det blev en jäkla massa odrar.
Också med att Stefan gör detta som extra knäck så att det tar tid får man ta
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeGabbe:

Eftersom han gjorde rea på allt kan jag tänka mig att det blev en jäkla massa odrar.
Också med att Stefan gör detta som extra knäck så att det tar tid får man ta
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge

Ääh, ni skulle gjort som mig och beställt 10 minuter efter han öppnade:) fick grejerna på onsdagen(3dje arbetsdagen) och då hade jag komplettad ordern efter den blev packad:)

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem
Skrivet av borz:

Har någon som beställt den 8:e eller senare fått hem sina grejor?

Hej!

Kom precis hem från Norge nu, och imorgon är det fullt ös med att packa ordar
Hoppas att få alla ordar packade som är lagda till den 12e maj. Dessa skickas sen under måndagen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Hej!

Kom precis hem från Norge nu, och imorgon är det fullt ös med att packa ordar
Hoppas att få alla ordar packade som är lagda till den 12e maj. Dessa skickas sen under måndagen.

Tja, var sen och plockade ut mitt packet idag. tyvärr noterade jag nyss att det inte var med ngn 24/8/6pins remover som jag bestälde och betalade för :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wully:

Tja, var sen och plockade ut mitt packet idag. tyvärr noterade jag nyss att det inte var med ngn 24/8/6pins remover som jag bestälde och betalade för :/

Fixat

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Mycket trevlig och snabb service Synd bara att du har fått för dig att jobba och lägga ner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wully:

Mycket trevlig och snabb service Synd bara att du har fått för dig att jobba och lägga ner

Ja tyvärr finns det inte tid för alla intressen på samma gång :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Ja tyvärr finns det inte tid för alla intressen på samma gång :/

Lite support related fråga, när kommer toolet sugen på att sleeva nu xD

Permalänk
Medlem

Hej Stefan!

Fortfarande högt tryck?
Jag lade min beställning den 11 maj, och orderstatusen visar att betalningen är mottagen.
Något uppskattad datum på när paketet anländer?

Tack

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wully:

Lite support related fråga, när kommer toolet sugen på att sleeva nu xD

Skickar den idag

Skrivet av aluminium:

Hej Stefan!

Fortfarande högt tryck?
Jag lade min beställning den 11 maj, och orderstatusen visar att betalningen är mottagen.
Något uppskattad datum på när paketet anländer?

Tack

Det är fortfarande väldigt mycket att göra tyvärr, ska försöka få iväg din och övriga från den 11e imorgon.
Skulle skickat dessa igår men fritiden räcker inte till att packa och få iväg alla :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Skickar den idag

Det är fortfarande väldigt mycket att göra tyvärr, ska försöka få iväg din och övriga från den 11e imorgon.
Skulle skickat dessa igår men fritiden räcker inte till att packa och få iväg alla :/

Tror de flesta har förståelse för att det blev väldigt mycket att göra nu på sistone
Vi som beställde den 16'de kommer du hinna få iväg våra beställningar före slutet på den här månaden?

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

2012-05-23 00:51:44 Packning klar, inväntar utleverans.

Borde du inte sova också?

Permalänk

Låt SWEC ta över Djungelapa

Permalänk
Avstängd

Nu har jag fått mina 2 rullar. Tack för den vita. Hoppas butiken öppnar igen i framtiden

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av og900turbo:

Nu har jag fått mina 2 rullar. Tack för den vita. Hoppas butiken öppnar igen i framtiden

Skickades från m.sweclockers.com

Ge oss bild c:

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Någon med svart Paracord som vill byta mot vit Fabric? Har ca 20meter.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Satan, det var en lite unik butik måste jag säga, synd.

Vet någon vart kan man få tag på sata kontakter med stift nu?

Visa signatur

En Laptop

Permalänk
Hedersmedlem

Synd att butiken försvinner. Tack för en bra butik!

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

=( tråkigt

Tråkigt att butiken har stängt när man tillslut ska lägga en order efter mycket dreglande över fina sleeve's =(

Någon som råkar har 1m Fabric Sleeve Röd SMAL och sälja =(

Visa signatur

Chassi: Cooler Master CM 690 II Advanced Moderkort: Gigabyte P67A-AD4-B3 CPU: Intel I5 2400 QuadCore 3,3GHzGPU: XFX 6970 Radeon HD XXX Editon Ramminne: 8gb A-data XPG G Serie Lagring: Corsair SSD 128GB + Hdd500gb Skärm: 2x 24" Benq Led 1x 24" Lcd

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

Tror de flesta har förståelse för att det blev väldigt mycket att göra nu på sistone
Vi som beställde den 16'de kommer du hinna få iväg våra beställningar före slutet på den här månaden?

Det tror jag nog, nu börjar det se lite normalt ut på orderlistan

Skrivet av aluminium:

2012-05-23 00:51:44 Packning klar, inväntar utleverans.

Borde du inte sova också?

Hade varit skönt men ibland får man offra sig lite!

Skrivet av Brat Ivadera:

Låt SWEC ta över Djungelapa

Jag ska kolla med Jonas & Emil.

Skrivet av CCWarlock:

Synd att butiken försvinner. Tack för en bra butik!

Tack ska du ha!