WWII Battle Tanks t-34 vs Tiger funkar inte

Permalänk
Medlem

WWII Battle Tanks t-34 vs Tiger funkar inte

Hej
Har installerat WWII Battle Tanks T-34 vs Tiger och jag kan starta spelet och så. Men när jag är inne på själva menyn i spelet och ska starta ett game så krashar det precis när gamet ska starta så jag hinner aldrig se själva spelet, utan bara de olika menyerna... Har testat att stänga av en processor (kör dualcore) men det händer fortfarande samma... Någon som har något förslag?
Har Windows XP home.

EDIT: Löste det. Deras FAQ hjälpte mig.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Är det kul? har funderat p ådet själv.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
Är det kul? har funderat p ådet själv.

Jo det är rätt kul. Dock föredrar jag själv spel som Battlefield 1942, där man har lite större möjligheter att välja fordon och så är det inte lika komplicerat.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Så det är bara t34 och tiger tank? kan bli tråkigt i längden :/

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Var köpte du spelet??

Permalänk

Tigern vinner så inte lönt

Visa signatur

fractal 804 | Intel 4790k | Corsair 8GB | MSI Z97m Gaming | Samsung 830| Gigabyte 970 SLI | NZTX Hale90 650 | Asus PB278Q

Permalänk
Medlem

Spelet var kul när det kom, om man uppdaterade det och installerade några mods, synd att tillvekaren gick i kk

Permalänk
Medlem

Hur instalerar man mods och uppdaterar?
Kan man installera nya stridsvagnar?

Permalänk
Avstängd

Kan tipsa om World of tanks för er som tycker stridsvagnstid är skoj.
Spelet är gratis, jag själv spelar dock på premium acc som kostar ~100kr/månad.
Dock är det inget måste utan bara lite lathet från min sida (50% mer xp och credits)
guldskott finns också, dvs. skott som kostar pengar och har lite bättre penetration. Men detta är inget jag själv använder mig förutom vid CW.

Visa signatur

Chassi: Antec 300 ][ CPU: AMD FX 8320 4,2Ghz ][ Kylning: Zalman CNPS14X ][ Ram:8,00 Gb DDR3 1600 ][
Moderkort: ASUS M5A99 ][ Skärm: ASUS MX279H ][ Grafik: ______ ][ Psu: Corsair CX600M ][
SSD:OCZ Vertex plus 120gb