Asus AMD 890FX Crosshair IV Extreme beställt hos Webhallen...

Permalänk
Medlem

Asus AMD 890FX Crosshair IV Extreme beställt hos Webhallen...

Hej!

Jag har en kompis som i söndags ovan moderkort hos Webhallen, sedan dess har den legat som "Under behandling" hela tiden förutom i en knapp timme då den låg under "Behandlad" innan det hoppade tillbaka till "Under behandling".
Nu har det med andra ord gått snart en vecka utan att ett enda dugg har hänt hos Webhallen, vid köptillfälle fanns produkten i lager.

Hur ska man tolka allt det här? Jag anser ju att det knappast är acceptabelt att dröja så här länge.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

Hej!

Jag har en kompis som i söndags ovan moderkort hos Webhallen, sedan dess har den legat som "Under behandling" hela tiden förutom i en knapp timme då den låg under "Behandlad" innan det hoppade tillbaka till "Under behandling".
Nu har det med andra ord gått snart en vecka utan att ett enda dugg har hänt hos Webhallen, vid köptillfälle fanns produkten i lager.

Hur ska man tolka allt det här? Jag anser ju att det knappast är acceptabelt att dröja så här länge.

Tjaaaaa, kundsupport finns väl för en anledning?

Permalänk
Medlem

Mitt moderkort och ett spel har legat "under behandling" i 12 arbetsdagar hos Webhallen. Fick svar av kundtjänst i onsdags att det var spelet som var försenat och att det skulle komma i torsdags, dock var båda i lager när jag beställde. Tråkigt att vänta på prylar

Skickades från m.sweclockers.com