Permalänk
Medlem

Täckplåt PCI-plats

Jag blev tvungen att göra en nätverkskortstransplantation mellan två av mina burkar, vilket ledde till att den donerande burken nu har ett gapande hål på baksidan i en av PCI-platserna. Inga problem tänkte jag, det är väl bara att köpa en täckplåt för 20 spänn och saken är biff.

Problemet är bara att jag inte vet vart man får tag på dessa plåtar som ju egentligen borde finnas lite överallt. Någon annan som vet?

Permalänk
Medlem

Har sett att de finns på endel tyska sajter, annars borde väl någon medlem här kunna lägga en på lådan för en rimlig peng

Visa signatur

Mitt modermodem är trimmat!

Permalänk
Medlem

Vad har du för chassi?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Visa signatur

MAIN » CM NR200P | Ryzen 3800X | ASUS STRIX X570-I | G.Skill Trident Z Neo 2x16 GB 3600MHz CL16 | Radeon RX 7900XTX Liquid Devil | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Asus Loki SFX-L 1000W | EKWB Custom Loop | Sennheiser GAME One | Corsair Masterkeys Pro M | Logitech G502 Lightspeed Powerplay | HTC Vive Pro Wireless

NAS » Silverstone DS380 | Fractal Design 300W PSU | Core i5 3570k | ASUS P8Z77-I Deluxe | Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600MHz CL9 | IBM ServeRAID M5110

Använder Better SweClockers med Soitora's Mörka tema aktivt

Permalänk
Medlem

jag tror nästan alla på sweclockers har sådana att ge dej bara fråga

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av simon253:

jag tror nästan alla på sweclockers har sådana att ge dej bara fråga

-----------------
Exakt, jag vet att jag säkert har nån ligger här hemma o skräpar ibland alla prylar

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem

Man klarar sig ganska bra utan också. Men om du vill så kan jag posta en till dig, har massa sånna liggande. Vill du ha en ventilerad eller en heltäckande?

Annars kan jag tänkta mig att ebay är bra för att köpa sånt billigt.

Visa signatur

Jobbar som IT-konsult och driver https://datarymden.se med internet- och colocationtjänster i Umeå. Erbjuder hosting av servrar till rimliga priser, både tower och rackmonterade.

Permalänk
Medlem

www.kjell.com/sortiment/dator-kringutrustning/datorkomponente...

Visa signatur

"Med datorer kan man lösa problem
man inte hade tidigare" anonym

Permalänk
Medlem

Tack Firren, än finns det hopp om mänskligheten
Och snyggt hittat QwQ! Kjell & Company var typ den enda butik jag inte hade kollat...

Permalänk
Medlem
Skrivet av anthr4x:

Tack Firren, än finns det hopp om mänskligheten
Och snyggt hittat QwQ! Kjell & Company var typ den enda butik jag inte hade kollat...

Och den första butiken du borde kollat:)

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?