hittar inte modet - päls armor

Permalänk
Medlem

hittar inte modet - päls armor

tja

jag så ett mod på en upsättning armor av päls eller läder, minns inte va den heter. jag minns att försa bilderna va en tjej som visade upp olika plag
för att spefiera lite så stog tjeje i vit bikini typ å bar hade ett av varje plag på sej.

de finns så mycke mod å nära på omöjligt å hitta, hoppas nån har sätt de å vet vilket jag menar

när jag ändå har en tråd uppe kan jag ju fråa om nån har skysta mod på typ bikini eller nån mer sexig utstysel

stort tack

Visa signatur

Antec P180 | i5 3570K | Corsair 16GB @ 1600 | Asus P8Z77-V | Sparkle GeForce GTX580 GURU 1536MB | Corsair TX 750W V2 80+ Bronze | Cooler Master Hyper 212 EVO | Intel SSD 520 Series 120GB
Är dyslektiker och hoppas med översenede pga detta

Permalänk
Medlem

Jag tyckte min redguard warrior såg löjlig ut i bikini....

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Medlem

så modet i år är pälsbikini? *informerar tösen*

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

nä inte pels bikini. antingen pels eller bekini men ska man vara sån så föreslor jag badrdäkt då jag tycker de är snuggare en bikini på en tjej. men de är lite utanför tråden kanshe å för att man inte ska får massa skoj så får man väll seja att killen inte häller ska ha bikini, käns som en komentar som anars hade kommit

jo de är väll så om du har en cool worior så passar hon han int i bikini men min smala magicer gör sej ganska bra i de den ger mer armor en vanliga magi klätsen med. iaf

har ingen stor förhpning att nån känner igen moden.

Visa signatur

Antec P180 | i5 3570K | Corsair 16GB @ 1600 | Asus P8Z77-V | Sparkle GeForce GTX580 GURU 1536MB | Corsair TX 750W V2 80+ Bronze | Cooler Master Hyper 212 EVO | Intel SSD 520 Series 120GB
Är dyslektiker och hoppas med översenede pga detta

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrMyxo:

nä inte pels bikini. antingen pels eller bekini men ska man vara sån så föreslor jag badrdäkt då jag tycker de är snuggare en bikini på en tjej. men de är lite utanför tråden kanshe å för att man inte ska får massa skoj så får man väll seja att killen inte häller ska ha bikini, käns som en komentar som anars hade kommit

jo de är väll så om du har en cool worior så passar hon han int i bikini men min smala magicer gör sej ganska bra i de den ger mer armor en vanliga magi klätsen med. iaf

har ingen stor förhpning att nån känner igen moden.

Du får gärna lära dig svenska, fattar inte vad du svamlar om.

Permalänk

Du syftar kanske inte på Scamps Iron Armor Set? Kolla övriga armor/cloth-moddar som han Brokefoot har gjort också, då det är en hel del liknande som dessutom går att mixa och matcha med varandra.

Dom grejerna kräver dock Dimonized UNP Female Body.

Angående "päls-bikinis" så är det ju i princip det alla Forsworn har på sig även i orginalet Jag tycker iaf Brokefoot's grejer är behåller samma stil men gör det bättre, utan att bli för "slutty" så att säga, som många andra moddar.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Skrivet av MrMyxo:

nä inte pels bikini. antingen pels eller bekini men ska man vara sån så föreslor jag badrdäkt då jag tycker de är snuggare en bikini på en tjej. men de är lite utanför tråden kanshe å för att man inte ska får massa skoj så får man väll seja att killen inte häller ska ha bikini, käns som en komentar som anars hade kommit

jo de är väll så om du har en cool worior så passar hon han int i bikini men min smala magicer gör sej ganska bra i de den ger mer armor en vanliga magi klätsen med. iaf

har ingen stor förhpning att nån känner igen moden.

Du skämtar väl? (syftar på språket)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Navicula:

Du får gärna lära dig svenska, fattar inte vad du svamlar om.

Misstänker att OP är dyslektiker.. för övrigt är de inte speciellt svårt att förstå vad han menar om man läser texten lite långsammare..

Visa signatur

Fractal Design R3, Win7, I7 2600k @ 4,5GHz, Noctua NH-U12P, 16Gb vengeance LP, Strix GTX 1070, Asrock P67 pro3, Force GT 120GB, 3x Samsung S27D391, Razer Mamba TE, Razer Blackwidow X chroma , Astro A40
Ala_95: Musen är skön men du blir svettig om händerna

Permalänk
Medlem

Kan tyvärr inte komma ihåg att jag sett något liknande.

Den här kanske? Har i alla fall vit bikini på bilderna.
Dandelion Armor Set
http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=14374

Permalänk
Medlem

jo jag är dyslectiker å har jätt up stavning sän länge å är van att 50% av alla komentarer är om detta. och bryr mej inte särskilt mycke om inte nån är väldigt tyken får då blir de de anmälda. jag ser inte alltid felen i texten då jag kan läsa de, å vist uptäcker även jag att de är några ord där jag missat en bokstav eller har konstig meningsupbyggnad men de är lite av dyslexins problem. skriver jag seriösa saker MÅSTE nån läsa å rätta de för jag kan få extrema fel utan att märka de sålänge de är snarlikt de jag ville seja

tyvär va de ingen av de mod som postats men tacker för försöken. jag tror jag nöjer mej med min art of magicka och alla crafting mods

Visa signatur

Antec P180 | i5 3570K | Corsair 16GB @ 1600 | Asus P8Z77-V | Sparkle GeForce GTX580 GURU 1536MB | Corsair TX 750W V2 80+ Bronze | Cooler Master Hyper 212 EVO | Intel SSD 520 Series 120GB
Är dyslektiker och hoppas med översenede pga detta

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrMyxo:

jo jag är dyslectiker å har jätt up stavning sän länge å är van att 50% av alla komentarer är om detta. och bryr mej inte särskilt mycke om inte nån är väldigt tyken får då blir de de anmälda. jag ser inte alltid felen i texten då jag kan läsa de, å vist uptäcker även jag att de är några ord där jag missat en bokstav eller har konstig meningsupbyggnad men de är lite av dyslexins problem. skriver jag seriösa saker MÅSTE nån läsa å rätta de för jag kan få extrema fel utan att märka de sålänge de är snarlikt de jag ville seja

tyvär va de ingen av de mod som postats men tacker för försöken. jag tror jag nöjer mej med min art of magicka och alla crafting mods

Ev hade kommentarerna om din stavning minskat om du hade skrivit i din sign att du är just dyslektiker, worth a try anyway

Visa signatur

Fractal Design R3, Win7, I7 2600k @ 4,5GHz, Noctua NH-U12P, 16Gb vengeance LP, Strix GTX 1070, Asrock P67 pro3, Force GT 120GB, 3x Samsung S27D391, Razer Mamba TE, Razer Blackwidow X chroma , Astro A40
Ala_95: Musen är skön men du blir svettig om händerna

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inzanity:

Misstänker att OP är dyslektiker.. för övrigt är de inte speciellt svårt att förstå vad han menar om man läser texten lite långsammare..

Det är jag också, men är klok nog att läsa igenom vad jag skriver och rätta felen innan du ser dem Man kan om man vill, dock tar det lite längre att göra en "snygg post" på forumet.

Skrivet av Inzanity:

Ev hade kommentarerna om din stavning minskat om du hade skrivit i din sign att du är just dyslektiker, worth a try anyway

Håller med han

Permalänk
Medlem

Dimonized unp female body; säkerligen många kvinnliga warriors som frisyrrakar murvan - skänker en viss mån av realism till det hela [/ironi]. Tillhör dock med bred marginal den mest detaljerade spelmurven jag sett hittills och i övrigt såg det ju ok ut, med nipples of steel och allt... imponerande att folk håller på Skönt att det fanns någorlunda orakade med i det hela också.

Edit: Mer "realistiskt" skulle kropparna antagligen vara av formen Ronda Rousey eller Cris 'Cyborg' Justino... dvs mer (förhållandevis slanka) muskler och mindre former, ffa höfterna skulle vara mindre... och axlarna större och bredare. Men det var nog off topic för idag

edit igen: det fanns ju ett antal sådana mods också såklart..