Vad för processorer fungerar på ett morderkort ASUS M2R-FVM?

Permalänk

Vad för processorer fungerar på ett morderkort ASUS M2R-FVM?

Som titeln säger, har ingen anning om vilka procsessorer som funkar till det här morderkortet nu använder jag en ATHLON X2 XP, som måste verkligen uppgraderas, men jag vet ej ifall jag måste köpa ett nytt morderkort eller ej. Tacksam För Svar.

Permalänk
Medlem

Ursäkta men det du nämner är väl ändå en processor? Så för att vi ska kunna hjälpa dig får du nog komma med mer exakta uppgifter!

Mvh Niklas

Permalänk
Medlem

Verkar vara ett OEM kort med am2 sockeln. Inte mycket till stöd för fler kärnor än 2 och inte heller nyare processorer. http://www.mirosupport.de/other/asus_m2r-fvm/man_m2r-fvm_engl...

Permalänk
Medlem

host* moderkort*

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av GEFORCE CRAZy:

Som titeln säger, har ingen anning om vilka procsessorer som funkar till det här morderkortet nu använder jag en ATHLON X2 XP, som måste verkligen uppgraderas, men jag vet ej ifall jag måste köpa ett nytt morderkort eller ej. Tacksam För Svar.

Vad var det för fel på din andra tråd som du skapade för under 2 timmar sedan?
http://www.sweclockers.com/forum/54-amd/1118851-moderkort-hja...

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Jaha... Jag fick en helt annan bild av rubriken under "Nytt i forumet"...

Visa signatur

Intel Core i5 8600k @ 4.7 GHz - Gigabyte Aorus GTX 1080 TI - Asus PRIME Z370-A
- Corsair Vengeance LP 16 GB - EVGA Supernova G2 850W - NZXT H500i

Permalänk
Hedersmedlem

GEFORCE CRAZy jag låste dina andra trådar då det inte är tillåtet att göra flera trådar i samma ämne så låt bli detta i fortsättningen.

Tack.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk

Det här morderkortet blir soptunna, får hitta ett nyare som atleast har stöd till 4 kärnor, Och ja Malo Ber om ursäkt ska inte hända igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GEFORCE CRAZy:

Det här morderkortet blir soptunna, får hitta ett nyare som atleast har stöd till 4 kärnor, Och ja Malo Ber om ursäkt ska inte hända igen.

en liten sak bara moderkort inte morderkort ^^

om det ska vara billigt så kika upp amd's sida fm1, am3 och am3+

Visa signatur

Ryzen 5 5600, MSI B450 Tomahawk Max, 2x8 gb kingston reaper 3200 mhz Gigabyte GTX 1660 Super OC och nätagg be quiet 700w SSD: 120 gb pny cs 900, Kingston Fury 1 tb, wd blue ssd 500gb