Permalänk

nytt datorbord

det blev så trångt med mitt gammla datorbord så jag bestämde mej för o dra ner till ikea o inhandla ett nytt samtidigt så köpte jag fyra beno fötter..

nytt datorbord

Permalänk

4p Snyggt datorbord! Du skulle fått 5p om du hade en bättre kabeldragning.

Visa signatur

Silverstone Fortress FT02B | XFX XXX Edition 750W| be quiet! DarkRock Pro C1 | Intel Core i5 2500K | Corsair 16GB 1600MHz 9-9-9-24/VENGEANCE LP | Asus Sabertooth p67 | Asus GTX 680 DirectCUII | Samsung Evo 850 250gb + 1tb western digital green

Permalänk
Medlem

Jag tycker personligen att kombinationen Järpen/Capita är enormt mycket snyggare Men det är ju en smaksak, hoppas du är nöjd med bordet i alla fall.

Permalänk
Medlem

Blev MYCKET bättre, lite kabeldragning hade dock inte skadat.

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk
Medlem

Copycat! haha. gjorde samma sak för ca 1 vecka sen. finns i mitt galleri

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk
Skrivet av Disclose:

Copycat! haha. gjorde samma sak för ca 1 vecka sen. finns i mitt galleri

Till hans försvar kan jag säga att han la ut det på bilddagboken den 20e december

OnT: blev mycket bättre, fint resultat.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av ManBearPig:

Till hans försvar kan jag säga att han la ut det på bilddagboken den 20e december

OnT: blev mycket bättre, fint resultat.

Ja jag va inte seriös i frågan. men det blev ett fint resultat! underlättar en del!

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk
Skrivet av Disclose:

Ja jag va inte seriös i frågan. men det blev ett fint resultat! underlättar en del!

Inte jag heller därav smileyn

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Skrivet av Detektivbyrån:

4p Snyggt datorbord! Du skulle fått 5p om du hade en bättre kabeldragning.

har gjort det nu men har ej tagit kort på den

Permalänk
Entusiast

Finfint. När vi flyttar har jag tänkt göra en liknande konstruktion med skärmarna på en höjd hylla som du gjort. Dock ska jag köra en hörnversion på mitt bygge...

Fixa kabeldragning och stila till chassit (köpa nytt) så har du höga betyg

Permalänk
Medlem

Gör gärna lite mer kabeldragning för att få en snyggare helhet

Visa signatur

~ Asus P8P67 Deluxe B3 - Intel i5 2500k 4,4Ghz - Gainward GeForce GTX 460 SLI - Corsair XMS3 4x4gb 1600Mhz - Corsair 1000w HX - Intel SSD 510 120gb - Rasurbo BC-10 Härligt moddat ;) ~
~ Sony Vaio VPCEB1M1E - Inte Core i3 2,13Ghz - ATI Mobility Radeon HD5650 1024mb - 2x2gb 1066Mhz - 500gb 5400rpm ~

Permalänk
Medlem

Tyckte det var simpelt, men ändå jävligt nice 4p, lite bättre bilder och sånt, och det kan lätt bli en 5p

Permalänk
Medlem

ja kabeldragningen va ju ingen höjdare (om man kan kalla de kabeldragning xD).

Permalänk

En klart stor förbättring! Snyggt

Permalänk
Medlem

Vad heter bordet och benen? Funderar på och köpa något liknande.

Permalänk
Medlem

Vad betyder "igga"?

Permalänk
Medlem
Skrivet av biorrith:

Vad betyder "igga"?

Störigt ord, Gissar på att det betyder ignorera.

Permalänk

du har helt rätt

Permalänk

Hehe.. Ska snart fixa en stationär dator åt gumman min. har chassi och lite grejer i garaget. blir lan här nästa vecka..

Permalänk
Medlem

Fan va töntigt ord "igga". Ska det vara ignorera eller? Låter som man sitter på ventrilo och spelar CS 1.6 ;P

Visa signatur

Ryzen 5 5600, Geforce 1080