Köpa vuxenleksak till tjejen i Uppsala. Några tips?

Permalänk
Avstängd

Köpa vuxenleksak till tjejen i Uppsala. Några tips?

God dag.
Tänkte fråga på Flashback men man måste tydligen vänta tre dagar innan man får skriva så frågar Sweclockers nördar istället!

Jag ska till tjejen i Uppsala imorgon och behöver veta i vilka butiker i Uppsala man kan köpa leksaker. Har inte tänkt så mycket på vad jag ska köpa men har funderat på att köpa typ http://www.passionofsweden.se/dildos/rod-bender anledningen för att den är så stor är för att hon är sjukt trång och det går ont att ha sex med henne så tänkte köra med den innan så hon blir lite "slappare".
Några andra förslag välkomnas gärna. Behöver ni mer info så kan jag skriva det.
Vill helst inte att det ska kosta för mycket utan ett pris runt vad den kostar är bra men kan lägga ut mer om det är något som är utöver det vanliga.

Permalänk
Medlem

Bästa förslaget är väl att inte dyka upp med en såpass grov present.. giggity.. när ni inte ens setts så länge att hon är ständigt trång.

Osäker på om du är seriös här, men behöver du ens ha med sånt till henne? Berätta bakgrunden, så kan vi med vår långa sweclockersexpertis vägleda dig.

Du kan inte stava sweclockersexpertis utan sex

Visa signatur

01101110 01101111 00100000 01100111 01110010 01100001 01110110 01101001 01110100 01111001 00100000 00101101 00100000 01101110 01101111 00100000 01101101 01101001 01110011 01100101 01110010 01111001

Permalänk
Medlem

Lustgruvan finns ju på Bolandsgatan 15, har aldrig varit därinne så vet inte om det är bra eller dåligt. :/ Rixos ligger brevid iaf, de har en schysst salladsbar, kan verkligen rekommenderas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Babianen:

Lustgruvan finns ju på Bolandsgatan 15, har aldrig varit därinne så vet inte om det är bra eller dåligt. :/ Rixos ligger brevid iaf, de har en schysst salladsbar, kan verkligen rekommenderas.

Alltid gott med fint krubb efter en runda

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av vipah:

Bästa förslaget är väl att inte dyka upp med en såpass grov present.. giggity.. när ni inte ens setts så länge att hon är ständigt trång.

Osäker på om du är seriös här, men behöver du ens ha med sånt till henne? Berätta bakgrunden, så kan vi med vår långa sweclockersexpertis vägleda dig.

Du kan inte stava sweclockersexpertis utan sex

Jag tror att jag skulle ha riktigt kul att använda den bjässen på henne vill inte komma med någon liten 14 cm leksak till henne som är smal som ett finger för då fungerar jag bättre..

"Du kan inte stava sweclockersexpertis utan sex ;)" tack för skrattet

Behöver egentligen inte ha något sådant till henne men det kan ju vara roligt att ha
Berätta om bakgrunden? Vad vill du veta?

Skrivet av Babianen:

Lustgruvan finns ju på Bolandsgatan 15, har aldrig varit därinne så vet inte om det är bra eller dåligt. :/ Rixos ligger brevid iaf, de har en schysst salladsbar, kan verkligen rekommenderas.

Ska kolla in det om det inte finns något runt centrum, sallad lät dock inte helt fel!

Lustgården finns men vet inte om de har såna grejer? Vill minnas att det fanns en butik i forumgallerian på andra våningen som sålde massor av dildos m.m. men det var 3-4 år sedan jag kollade där så vet inte om butiken finns kvar, någon som vet?

Permalänk

Finns ju lustgården på st olofsgatan 32 med. Har ju funnits i många år så något gör dom väl rätt.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Grottbert:

Finns ju lustgården på st olofsgatan 32 med. Har ju funnits i många år så något gör dom väl rätt.

http://www.passionofsweden.se/dildos/bla-bender men har de liknande för ~samma pris?

Någon som har nära till någon av butikerna och kan kika lite snabbt?

Permalänk
Avstängd

Kollat på lustgårdens hemsida och de verkar bara ha grejer med liten omkrets. Har själv en omkrets på 15-16 cm beroende på trycket så vill ha en med minst 16 runt 20 cm lång och ingen pung i botten utan den ska vara som den i länken jag postade i första prosten.

Permalänk
Medlem

Ölburk?

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Med en omkrets på 15 cm så skulle nog en ölburk passa, som P-NILZ säger. Billigare kommer du undan om du använder armen.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Alakai:

Med en omkrets på 15 cm så skulle nog en ölburk passa, som P-NILZ säger. Billigare kommer du undan om du använder armen.

Hålet i en pappersrulle är 14,7 cm (ja jag har testat för att se om den skulle får plats..) vilket inte är i närheten av en ölburk så såna förslag är rätt värdelösa att komma med. Fast ni kanske gillar att ta efter one guy on jar fast med ölburkar istället?

Permalänk
Medlem

Har för mig att en 50cl standardölflaska i glas är 6cm i diameter (drygt 18cm omkrets).

En annan tanke är att du behöver få igång henne mer, annars lär det göra minst lika ont för henne som det gör för dig. Att forcera med något stort är kanske inte det bästa... I annat fall är fingrar ett ypperligt redskap då antalet (och därmed omkretsen) man använder varieras enkelt.

Men att prata med henne om det först innan du investerar i gummikukar, kan vara en god idé.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Nightcrawl:

Har för mig att en 50cl standardölflaska i glas är 6cm i diameter (drygt 18cm omkrets).

En annan tanke är att du behöver få igång henne mer, annars lär det göra minst lika ont för henne som det gör för dig. Att forcera med något stort är kanske inte det bästa... I annat fall är fingrar ett ypperligt redskap då antalet (och därmed omkretsen) man använder varieras enkelt.

Men att prata med henne om det först innan du investerar i gummikukar, kan vara en god idé.

Har en 33 cl burk och den är lite under 7 cm ~20 cm i omkrets. Vi har pratat lite om att köpa någon leksak men aldrig vad för leksak, kanske får fråga henne eller så köper jag denna och går det åt helvete så går det åt helvete...

Permalänk
Medlem

Den såg ju bra ut!
Du kan inte testa med fingrarna innan själva penetrationen? värma upp lite inför..

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Fors_89:

Den såg ju bra ut!
Du kan inte testa med fingrarna innan själva penetrationen? värma upp lite inför..

Den i första länken?
Jo jag värmer upp med fingrarna först, jag är inte helt tappad. Eller var det något annat du menade?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gizmoduck:

Den i första länken?
Jo jag värmer upp med fingrarna först, jag är inte helt tappad. Eller var det något annat du menade?

Ja den i första länken

Nej det var det jag menade och nej jag förstår att du inte är helt tappad men hjälper det inte iaf?
glöm ej att köpa glidmedel också!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Fors_89:

Ja den i första länken

Nej det var det jag menade och nej jag förstår att du inte är helt tappad men hjälper det inte iaf?
glöm ej att köpa glidmedel också!

Jo att använda fingrarna först gör mycket skillnad, utan det får jag inte ens in den.

Permalänk
Medlem

Köp en mega hästdildo..

Wait for teh lulz..

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Prova glidmedel?

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Avstängd

Tack alla för tipsen. Allt slutade med att jag aldrig köpte någon leksak och blev dumpad idag, livet är gött ibland.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gizmoduck:

Tack alla för tipsen. Allt slutade med att jag aldrig köpte någon leksak och blev dumpad idag, livet är gött ibland.

Nu vet du till nästa gång. Köp en dildo tidigt i relationer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Handa:

Nu vet du till nästa gång. Köp en dildo tidigt i relationer.

Hahaha

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Handa:

Nu vet du till nästa gång. Köp en dildo tidigt i relationer.

Ska göra det.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Gizmoduck:

Tack alla för tipsen. Allt slutade med att jag aldrig köpte någon leksak och blev dumpad idag, livet är gött ibland.

Ibland är livet tamefan underbart, what happened?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tcntad:

Ibland är livet tamefan underbart, what happened?

PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gizmoduck:

Tack alla för tipsen. Allt slutade med att jag aldrig köpte någon leksak och blev dumpad idag, livet är gött ibland.

Tråkigt att höra men det betyder bara att hon inte var rätt tjej för dig, det finns fler fiskar i havet

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2