BremmaNTV på DreamHack Summer 2012!

Permalänk
Medlem

BremmaNTV på DreamHack Summer 2012!

Tjenare

Jag och en kompis som driver den nystartade castinggruppen BremmaNTV är på DreamHack Summer 2012 och passar på att hålla er andra som inte är på plats uppdaterade med det mesta som händer på DH i sommar! Det allra mesta från scenen och många viktiga matcher med mera kommer att filmas

Förövrigt så får ni gärna subscriba på kanalen om ni vill följa allt som händer på DH och/eller se redan upplagda eller kommande casts, främst av StarCraft II

Det andra stora eventet på scenen, SEAN BANAN! Jävligt roligt när han faktiskt shakade sitt egen rumpa hahaha

Recap från dag 1 på DH! Enjoy

Peter Sunde med TPB och Piratbyrån @ DreamHack Summer 2012, klockrent

Athene är tillbaka på scenen och kommer med glada nyheter om OPsharecraft Save the Children!

Recap från dag 2 på DHS12

I "brist på tid" så blev det endast en recap av hela dag 3 idag För er som undrar varför vi har använt samma låt till alla 3 recaps så beror detta på copyrights osv, och den här låten har en polare till BremmaN gjort som vi får använda

EDIT: Kommentera gärna här och/eller på youtube om vad ni vill att vi skall filma! Om det är något speciellt på scenen eller någon intervju eller vad som helst så skall vi försöka lösa det

Permalänk
Medlem

Är inte Martin och Kenny på plats längre eftersom invigningen inte var live?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mattoys:

Är inte Martin och Kenny på plats längre eftersom invigningen inte var live?

Vad jag vet är dom inte här över huvudtaget, kanske dyker upp senare dock

Just det! Ni får gärna säga antingen här eller på youtube vad ni vill att vi skall filma, om det är något speciellt på scenen ni vill se eller om ni vill ha intervju med någon eller vad som helst!

Permalänk
Medlem

Nästa stora event på scenen, SEAN BANAN!! Väldigt trevligt måste jag säga! Speciellt när han faktiskt shakeade rumpan själv hahaha!

Permalänk
Medlem

Recap från dag 1 på DH Enjoy

Permalänk

Jag skulle vilja se Peter Sunde aka "Brokep" som skulle hålla tal på DH Summer 2012.

Kan ni filma detta och lägga ut här eller på Twitter?

Permalänk
Medlem
Skrivet av blogtweeter1:

Jag skulle vilja se Peter Sunde aka "Brokep" som skulle hålla tal på DH Summer 2012.

Kan ni filma detta och lägga ut här eller på Twitter?

Självklart gjorde vi det han är så klockren Får ursäkta för att jag går fram mot scenen i början, det kom väldigt plötsligt

Ni får gärna subscriba på kanalen om ni vill följa mer under DH eller kolla på nuvarande och framtida SCII casts

Permalänk
Medlem

Athene är tillbaka på scenen och kommer med glada nyheter om OPsharecraft Save the Children!

Permalänk
Medlem

Recap av dag 2 här på DHS12

Permalänk
Medlem

I "brist på tid" så blev det endast en recap av hela dag 3 idag För er som undrar varför vi har använt samma låt till alla 3 recaps så beror detta på copyrights osv, och den här låten har en polare till BremmaN gjort som vi får använda