Windows ser inte HDD?

Permalänk
Medlem

Windows ser inte HDD?

Tja

En polare till mig ville bygga en billig speldator, så jag tänkte att han kunde få en hårddisk av mig för att spara lite pengar.

När jag skulle formatera disken och installera en ny fräsch Windows 7 version åt honom hitta inte Windowsinstallern disken? någon som har en tanke? lösning? tacksam för alla svar

MVH

Visa signatur

Jag menar inte att allt jag säger är korrekt, men att någon med mina kunskaper inom ämnet skulle se det som ett potentiellt korrekt svar, baserat på min tolkning av frågeställningen.

Permalänk
Medlem

Gå in i diskhanteraren och aktivera disken skulle jag tro (höger klicka på den här datorn, sen hantera, sen diskhantering)

Visa signatur

Chassi: Adtronics 7890A (modifierat) || Moderkort: Asus m5a99x-evo || Cpu: Amd PhenomII 1100T || Ram: 32GB ddr3 1600mhz || Gfx: Hd5850 || Hdd: Vertex3 120gb Lagring: 1x3TB 3x2TB 2x1TB mm || Nätagg: Corsair AX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hagis2k:

Gå in i diskhanteraren och aktivera disken skulle jag tro (höger klicka på den här datorn, sen hantera, sen diskhantering)

Disken var avaktiverad av någon anledning, känner mig ytterst korkad atm.
Tack för hjälpen, funkar fint nu

Visa signatur

Jag menar inte att allt jag säger är korrekt, men att någon med mina kunskaper inom ämnet skulle se det som ett potentiellt korrekt svar, baserat på min tolkning av frågeställningen.