Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Förra månaden var det 10% på alla komponenter, dom körde det istället.
Passade på att köpa en hel dator då, sparade typ 3900kr mot inet.

Jo, men påpekade 15%-koden för SweC som startar vid slutet av varje månad, vilket även gällde förra månaden utöver den 10% på alla komponenter kampanjen. Sen om den 10% dyker upp igen, vet jag inte... men 15% "listan" lär dyka upp.

Skrivet av FuzzyMcFluffens:

Hur sent brukar dem ha reorna? Är vääääldigt sugen att köpa!

Håll koll på denna sidan http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2B_sweclockers/

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

hade suttit fint med lite fläktar denna månaden

Permalänk
Medlem

Jag är nu extremt besviken på cdon att dom inte håller sina 1-3 dagars leveranstid, idag är det dag 3 och jag har fortfarande inte fått nått mail om att det ens har blivit inlämnat till posten.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

Jag är nu extremt besviken på cdon att dom inte håller sina 1-3 dagars leveranstid, idag är det dag 3 och jag har fortfarande inte fått nått mail om att det ens har blivit inlämnat till posten.

Kolla vad det står under orderhistorik på ditt cdon konto.

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

Jag lade några beställningar för ett par veckor sedan och fick inget mail om leverans för någon av dem och på orderhistoriken stod det att en order höll på att packas och den andra hade inte påbörjats. Efter några dagar dök ett paket upp på posten och ytterligare nån dag senare dök ett brev upp som hade gått ett extra varv via brevbäraren innan det också hamnade på post-utlämningen.
Det tog sedan ytterligare en vecka innan orderhistoriken var uppdaterad på mitt konto.

Har du tur så dyker dina grejer upp snart trots bisten på mail.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Kolla vad det står under orderhistorik på ditt cdon konto.

Har tyvärr inget konto men klickar jag på "klicka här för att kolla din orderstatus" på mailet så kommer jag till en sida där det står vilka 2 produkter jag har beställt och mitt ordernr men ingenting om någon orderstatus.

Skrivet av Cordazar:

Jag lade några beställningar för ett par veckor sedan och fick inget mail om leverans för någon av dem och på orderhistoriken stod det att en order höll på att packas och den andra hade inte påbörjats. Efter några dagar dök ett paket upp på posten och ytterligare nån dag senare dök ett brev upp som hade gått ett extra varv via brevbäraren innan det också hamnade på post-utlämningen.
Det tog sedan ytterligare en vecka innan orderhistoriken var uppdaterad på mitt konto.

Jag skrev ett PM till cdons profil här på sweclockers igår och dom skrev tillbaka att den höll på att packas och att jag skulle få ett mail när det blev inlämnat till posten. Har inte fått nått mail eller någe, jag har faktiskt förväntat mig att få mina saker idag. Jag beställde i söndags så dom borde ha börjat packa den i måndags och skickat iväg igår....

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W

Permalänk
Medlem

Beställde förrigår eftermiddag en G700, hämtade nyligen ut den så 2 dagars leverans.. känner mig lyckligt lottad? xD

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem
Skrivet av zelxi:

Beställde förrigår eftermiddag en G700, hämtade nyligen ut den så 2 dagars leverans.. känner mig lyckligt lottad? xD

Wow grattis! Hoppas dom slöa jävl*rna kan snabba på lite, mitt tålamod börjar rinna ut...

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av juckeyy:

Förväntar du verkligen att cdon skickar ut mejl bara för att dom har skickat varan? Om jag har fattat det rätt gör dom endast så ibland, troligen för att förvirra kunderna. Det bästa du kan göra är att kontakta cdon:s fantastiska kundtjänst och fråga om kolli id. Lycka till.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Förväntar du verkligen att cdon skickar ut mejl bara för att dom har skickat varan? Om jag har fattat det rätt gör dom endast så ibland, troligen för att förvirra kunderna. Det bästa du kan göra är att kontakta cdon:s fantastiska kundtjänst och fråga om kolli id. Lycka till.

Jag får väl vänta till kl 15.30 och se ifall jag får nått sms om att jag kan hämta ut mitt paket...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

25% på gamingtillbehör och den enda produkten jag är intresserad av (PC 360 G4ME) har jag inte sett i lager på flera månader.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av era909:

25% på gamingtillbehör och den enda produkten jag är intresserad av (PC 360 G4ME) har jag inte sett i lager på flera månader.

Denna? http://cdon.se/hemelektronik/sennheiser_pc_360_g4me_gaming_he...

Den är i lager för mig iallafall. Rabattkoden verkar även den fungera med den (974kr).

Permalänk
Medlem
Skrivet av anders190:

Denna? http://cdon.se/hemelektronik/sennheiser_pc_360_g4me_gaming_he...

Den är i lager för mig iallafall. Rabattkoden verkar även den fungera med den (974kr).

Oh, nice! När jag kollade och skrev inlägget så fanns den inte i lager. De måste ha uppdaterat precis efter.

Permalänk
Medlem

Är CDON själva fortfarande aktiva i tråden eller?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Skrivet av Batman:

Verkar inte som det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

Skrivet av Cordazar:

Skrivet av Kent:

tror inte det är hos CDON felet ligger här. jag fick också ett väl sent leveransbesked, när jag sen kollade så har posten bara registrerat paketet på 1 terminal. så det är nog kanske hos Posten det havererat lite.

Skrivet av Batman:

de har väll fullt upp med hårddisktråden...

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk

Hej, när får ni in Ozone Strike Gaming Keyboard?

Permalänk
Medlem

Är det någon annan som inte får svar ifrån deras kundsupport? Jag får inget svar på något av mina försök att kontakta dem via deras "ärende tjänst". Har väntat i 6dygn nu :/

Permalänk
Festpilot 2020, Antiallo

Jag beställde i söndags. Fick inget mail om att de hade skickat grejerna.
Men rätt som det var trillade de in ett SMS-avi.
3dag... På bristningsgränsen faktiskt om man jämför med inet tex.

Visa signatur

| PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

Jag får väl vänta till kl 15.30 och se ifall jag får nått sms om att jag kan hämta ut mitt paket...

Kanske samma sak hände dig som mig, killarna på lagret hitta inte en sak i min beställning så dom annulera hela beställningen. 2 veckor senare och massa arga diskussioner var mitt paket var så kommer det fram från en i kundsupporten. Inga mail, inget telefonsamtal, inget. Under hela tiden så säger hemsidan att det är skickat till posten. Fick 100kr rabattkupong som plåster på såren...då var det saker som man behövde ha relativt snabbt också

Permalänk
Medlem

Blir väldigt nervös här CDON

Vill beställa min dator, men jag räknade med att få 15% rabatt så att jag har råd :/

Snälla lägg ut 15% rabatten!

Permalänk
Medlem

Köpte ett Logitech G35 för 628:-
Hoppas det var värt det.

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem

Ser inte ut som att det blir nån 10-15% rabattkod denna månad

Visa signatur

Hänger på Sweclockers när jag blir köpsugen.

Permalänk
Medlem

Varför i hela fridens namn kan man INTE kontakta cdon ang prissättning på någon form utav kontakt?
Provat både live support och frågat om det finns någon inköpsansvarig, frågat via mail och allt man får är "priserna på hemsidan gäller alltid"

Ja men det är väll för tusan inte det jag är ute efter, alla andra företag som inet, dustin, komplett kan man höra av sig till om man tycker en vara är prissatt alldeles för högt, och dom tar åt sig och skickar vidare det till ansvarig.

Men cdon skiter fullständigt i det.

Löjligt dåligt av cdon som vanligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Varför i hela fridens namn kan man INTE kontakta cdon ang prissättning på någon form utav kontakt?
Provat både live support och frågat om det finns någon inköpsansvarig, frågat via mail och allt man får är "priserna på hemsidan gäller alltid"

Ja men det är väll för tusan inte det jag är ute efter, alla andra företag som inet, dustin, komplett kan man höra av sig till om man tycker en vara är prissatt alldeles för högt, och dom tar åt sig och skickar vidare det till ansvarig.

Men cdon skiter fullständigt i det.

Löjligt dåligt av cdon som vanligt.

Tror snarare det är lite mindre klass på kundtjänsten.

Visa signatur

Hänger på Sweclockers när jag blir köpsugen.

Permalänk

15% rabatt på komponenter.. plz?

Permalänk
Inaktiv

15% borde rimligtvis komma idag.
Jag misstänker att CDON är medvetna om att vi är ganska många som väntar.
De vill ju inte att tusentals sweclockare ska behöva söka rehabvård för att de inte fått sin månatliga reafrossa hos CDON.

Permalänk
Medlem

Min syrra fick sin samsung S2 från CDON idag, men tydligen så är det ett inbytes ex med [Do not accept if seal is broken] brutet, batteriet halvladdat, och lite fingeravtryck här och var.
Det jag är mest orolig för är att batteriet har fått sämre kapacitet om nu den förre ägaren inte laddade batteriet helt fullt första gången, någon som vet om det stämmer? Är det lönt att försöka få cdon att skicka ett nytt batteri?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Minimupp:

Min syrra fick sin samsung S2 från CDON idag, men tydligen så är det ett inbytes ex med [Do not accept if seal is broken] brutet, batteriet halvladdat, och lite fingeravtryck här och var.
Det jag är mest orolig för är att batteriet har fått sämre kapacitet om nu den förre ägaren inte laddade batteriet helt fullt första gången, någon som vet om det stämmer? Är det lönt att försöka få cdon att skicka ett nytt batteri?

Acceptera inte en begagnad vara om ni köpte den som ny (inte demo alltså).

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Rabatten är igång, bara att man inte kan se just vilka varor. Testade precis med en 3570k och jag fick 15% med SWECJUNI "Nyttjade erbjudanden: Sweclockers -15% SWECJUNI"