Permalänk

Var kopplar man in LED kabeln?

Hej
Jag är verkligen inte bra med datorer och jag har köpt två st LED fläktar men hittar inte var man ska koppla in så man får LED i fläkten. Kan nån berätta för mig var man kopplar in dem sladdarna? För fläkten funkar ju men jag hittar bara inte var jag ska koppla in LED:n.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Den brukar drivas av fläkten själv, fanns det fler kablar?

Visa signatur

Dålig yttrandefrihet på detta forum, hejdå.

Permalänk
Skrivet av Braxfarfar:

Den brukar drivas av fläkten själv, fanns det fler kablar?

Det är bit Fenix kabel och det var två kablar, en som gör så att fläkten fungerar och en som de står fan led på :/

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Lägg upp bilder på kabeln det står fan led på så blir det lättare.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

länka fläktar..

Visa signatur

Old: NZXT Gurdian 921RB / 2500K 4.5MHz/ G.Skill Ripjaws 8GB 1600 MHz / 1TB Samsung SpinPoint F3 / Corsair Force 3 90GB / Asus P8Z68-V / AXP 850W / Zotac GTX580 1.5GB AMP 950 MHz / Samsung 22x DVDRW L/S / Windows 7 x64 / Artic Frezeer 13 pro.

New: NZXT 630 / MSI Z170A KRAIT GAMING 3X / 6600K 4.4 GHz/ Deepcool Captain 120 / Vengeance LPX White 16GB/ GTX1070 Dual 8GB / GQ 750W / Toshiba 1TB / WD Blue 2TB / Intenso 240GB / SteelSeries Apex 350 / Razer Abyssus / Acer Predator XB240H/ 6-pack Pripps.

Permalänk

Allt fungerar som det ska nu, det var bara en liten kabel som inte hade kommit ur lådorna, så allt fungerar som det ska, tack iallafall att folk svarar fort här även om jag inte hitta kabeln, men tack ändå

Skickades från m.sweclockers.com