Permalänk
Avstängd

HD 6850 bug?

Tja, lirar EFLC, The burning crusade wow nerladdat(privat server) och bf bc2, allting på snygg grafik, men catacllysm wow 4.3 är fult som fan, som ett jävla super mario elr ngt, och nej det ska inte va så eftersom att jag har dösnygg grafik på det äldre wow: TBC. Förstår ej detta, ngn som vet vad det kan va?

Permalänk
Inaktiv

Är det inte andra tråden om samma ämne du skapar?

Permalänk
Medlem

Du löste ju problemet i din andra tråd genom att kryssa ur windowed mode och köra fullscreen istället. Mixtra runt med inställningar samt höj till högsta upplösningen in-game och kör allting på max settings.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Avstängd

Jo men det var The burning crusade jag löste det på, inte nyaste wow, vettifan vad jag ska göra..

Permalänk
Medlem

Vad kör du med för settings, har du uppdaterat drivrutiner?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

Kolla drivrutinerna och fippla runt med inställningarna i wow.

Permalänk
Avstängd

Har senaste drivrutiner för kortet, nertankat från sapphires hemsida då jag har Sapphire grafikkort, kör på högsta upplösning 1920x1080 och 8x AA och högsta på allt, ser fan skitfult ut...

Permalänk

Wow är ju ändå från slutet av 2004..

Visa signatur

E-penis: Raven
Tangentbord: LongPlanck

Såld: El Diablo, MakerBox 1.0, MakerBox 2.0, Nucleus, Tetris, Molly

Permalänk
Medlem
Skrivet av hasteone:

Har senaste drivrutiner för kortet, nertankat från sapphires hemsida då jag har Sapphire grafikkort, kör på högsta upplösning 1920x1080 och 8x AA och högsta på allt, ser fan skitfult ut...

Kan du ge oss lite screenshots? När du skriver "skitfult" så tänker jag mig suddigt och pixligt.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Avstängd

E inte så high på att ladda in bilder o så men iaf det e skitfult, suddigt som fan, ska inte vara så iaf, min polare har samma kort med snygg grafik på wow, och man förstår ju att de e ngt fel om man har snyggare grafik på ett utav de äldre wowspelen

Hur som helst, nu vet jag iaf att det är "Full Screen Glow Effect", för när jag stänger av de på både första wow och wow the burning crusade så blir det snyggare grafik, det var lösningen, då gick det över och jag fick genast sån snygg grafik som jag ska ha, men nu till problemet: Jag kan inte hitta "Full Screen Glow Effect" på 4.3.4 wow cataclysm (Det senaste wow), så jag vet inte om detta problem går att fixa..