Jag ska bli stor och stark på kosttillskott utan träning

Permalänk
Medlem

Jag ska bli stor och stark på kosttillskott utan träning

Kommer äta Swollex, Powerfull, Crea FX och Brutal FX
Har redan beställt skiten så ingen mening att säga det inte kommer funka!

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Musikälskare

Troll-tråd...

EDIT: Posta före och efter bilder

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Set sail for fail?

Du kan ju knappast bygga muskler utan att träna, okej kanske om man går på anabola eller liknande.

Permalänk
Skrivet av DUNXIII:

Set sail for fail?

Du kan ju knappast bygga muskler utan att träna, okej kanske om man går på anabola eller liknande.

nix, oavsett vad, så är belastning/överbelastning utav musklerna ett måste för muskeltillväxt, så ingen träning eller väldigt tungt jobb = inga muskler

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Skrivet av mangemani:

nix, oavsett vad, så är belastning/överbelastning utav musklerna ett måste för muskeltillväxt, så ingen träning eller väldigt tungt jobb = inga muskler

Tur det finns folk som har bättre koll.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av mangemani:

nix, oavsett vad, så är belastning/överbelastning utav musklerna ett måste för muskeltillväxt, så ingen träning eller väldigt tungt jobb = inga muskler

Skrivet av DUNXIII:

Tur det finns folk som har bättre koll.

Jo det är ju bara kolla på miniatyren hans, bara muskler:)

Permalänk
Medlem

vill se före-bild nu! sedan en till bild om 4 veckor!

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Bilder på vad skit du än räknat upp. Leverera. Trolla hårdare. Jag är bara lite fuktig. Hårdare!

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Pfft, nu är ni allt negativa. TS kommer köra med detta.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mangemani:

nix, oavsett vad, så är belastning/överbelastning utav musklerna ett måste för muskeltillväxt, så ingen träning eller väldigt tungt jobb = inga muskler

bra sagt !

Utför man vardagliga sysslor och äter mer än innan förutsatt att man åt för lite innan kanske man kan bli lite starkare utan "träning" och också större eftersom man äter mer.

Utmärkt läge att börja träna nu på sommaren när det är ganska tomt på gymmen(iaf det jag tränar på) och kul och träna ibland med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andre_H:

Kommer äta Swollex, Powerfull, Crea FX och Brutal FX
Har redan beställt skiten så ingen mening att säga det inte kommer funka!

Du har vilda fantasier, detta kommer ej att funka dock (som många andra har sagt).
Posta före och efter bilder, så får vi se den "stora" skillnaden som du tror att det blir och gärna med samma bakgrund
Om du lägger in några hantelövningar för triceps/biceps eller vad det nu är vad du ska priotera.

Permalänk
Hedersmedlem

Utan träning krymper man ner till ett litet troll...

*Tråd låst*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM