F-Secure reklamen på förstasidan.

Permalänk
Medlem

F-Secure reklamen på förstasidan.

Ärligt talat..Vad händer där!?.

Nån jäkla animation från 90-talet som åker över skärmen precis där man läser på förstasidan. Trodde det fanns regler för hur reklamen på Swec skulle va utformad, annars lär det blir ad-blocker snart.

Ingen annan som reagerat på den?

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem

Jag reagerade också på den. Sjukt jobbig och jag tycker allvarligt att Sweclockers inte borde ha sådan reklam.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Ad block?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk

Ad-block åkte på för länge sen, tröttnade på alla spammande reklam på övriga sidor.. Gör inga undantag för någon sida så SC åker med.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk
Medlem

F-Secure reklamen på förstasidan.

Personligen så stör det inte mig speciellt mycket. Det är ju bara på första sidan som den är, så vitt jag har sett. Och där ränner man ju inte speciellt mycket ändå.

Men jag kan väl erkänna att man blev lite förvånad när man väl såg den för första gången.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Liv&helvete:

F-Secure reklamen på förstasidan.

Personligen så stör det inte mig speciellt mycket. Det är ju bara på första sidan som den är, så vitt jag har sett. Och där ränner man ju inte speciellt mycket ändå.

Men jag kan väl erkänna att man blev lite förvånad när man väl såg den för första gången.

Som sagt, jag bryr mig inte speciellt mkt om reklamen annars, men det känns onödigt att den ska störa precis där man läser

EDIT: Verkar som den reklamen blev omgjord nu, så det är ju positivt att swec tar åt sig av våra synpunkter

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm