Tjena behöver snabb hjälp med ssd

Permalänk
Medlem

Tjena behöver snabb hjälp med ssd

tjena jag o mina kompisar sitter här o lanar o vill få våra ssd ännu snabbare än vad det är vet ju att det ska gå men är det någon som vet hur?
Isåfall vill jag gärna veta det.. jag får ca 3-400 read o write ca men vill ha mer

Permalänk
Medlem

Tjena behöver snabb hjälp med ssd

tjena jag o mina kompisar sitter här o lanar o vill få våra ssd ännu snabbare än vad det är vet ju att det ska gå men är det någon som vet hur?
Isåfall vill jag gärna veta det.. jag får ca 3-400 read o write ca men vill ha mer

Permalänk
Medlem

Köp en SSD som kör med PCI-Express eller köp en likadan som du har och kör dom i RAID.

Visa signatur

i5 2500K @ 4,5 GHz | ASUS GeForce GTX 970 STRIX 4GB DirectCU II OC | Asus P8P67 PRO REV B3 | Corsair 16 GB CL9 1600 Mhz VENGEANCE | Fractal Design Arc | Cooler Master Hyper 212 Plus | Corsair TX 850W V2 80+ Bronze | Optiarc AD-7240S | Samsung SSD 830-Series 256GB | WD Caviar Blue 640 GB | WD MyBook 500 GB | Seagate Barracuda Green 2 TB | Dell UltraSharp 27" U2711

Permalänk

Vilken ssd?
Vilket mobo?

Visa signatur

En gång hade jag ERGO nu har jag datorer.

Permalänk
Medlem

Mycket svårt och hjälpa dig att "snabba" upp den utan att få reda på vilken ssd det är, vi kan tyvärr inte sitta och gissa oss fram! finns ju lite över ett 100 tal modeller på marknaden så lite tydligare måste du nog vara..

Permalänk
Medlem

det är en OCZ vertex 3

Permalänk
Permalänk
Permalänk
Hedersmedlem

Du skapade en likadan tråd för en vecka sedan och då i rätt forumdel så jag låser båda trådarna för du vet bättre än så.

*Tråd låst*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM