Oväntat? Acta är tillbaka i ny form. :(

Permalänk
Inaktiv

Oväntat? Acta är tillbaka i ny form. :(

Permalänk
Medlem
Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Oväntat?
Nej absolut inte tyvärr!

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av grizzly666:

Oväntat?
Nej absolut inte tyvärr!

Var något (100%) sarkastisk.

Permalänk
Medlem

Näe jag var inte ett dugg sarkastisk! möjligen 1% i så fall men det är enbart för att detta kom upp i ljuset så pass fort efter acta röstades ner
Om det nu inte hade varit detta så hade det varit nån annan förkortning på nåt annat skit med ungefär samma skit i som acta som hade kommit upp.
Och om det mot all förmodan inte hade kommit nåt nytt så hade dom flesta frågor smygits in i andra lagförslag,röstnijngar,etc,etc,etc.

Dom kommer aldrig att ge upp att försöka så länge dessa personer fortfarande sitter i makt positioner (som i dom allra flesta fall dom ej kan bli sparkade,bortvalda ifrån).
Så igen inte ett dugg sarkastisk och när,om ceta väl röstas ner så kommer inte det att betyda särskilt mycket då dom bara kommer att packa om till nästa packet och så vidare tills dom inser att det inte kommer att gå med ett stort paket.
Då kommer alla dessa idiotier att smulas in i andra små paket lite då och då istället för det är ju mycket svårare att få överblick för folket då.

Se bara på irlands röstning om Lissabonfördraget där dom fick rösta till dom röstade "rätt".
EU i ett nötskal!

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av grizzly666:

Näe jag var inte ett dugg sarkastisk! möjligen 1% i så fall men det är enbart för att detta kom upp i ljuset så pass fort efter acta röstades ner
Om det nu inte hade varit detta så hade det varit nån annan förkortning på nåt annat skit med ungefär samma skit i som acta som hade kommit upp.
Och om det mot all förmodan inte hade kommit nåt nytt så hade dom flesta frågor smygits in i andra lagförslag,röstnijngar,etc,etc,etc.

Dom kommer aldrig att ge upp att försöka så länge dessa personer fortfarande sitter i makt positioner (som i dom allra flesta fall dom ej kan bli sparkade,bortvalda ifrån).
Så igen inte ett dugg sarkastisk och när,om ceta väl röstas ner så kommer inte det att betyda särskilt mycket då dom bara kommer att packa om till nästa packet och så vidare tills dom inser att det inte kommer att gå med ett stort paket.
Då kommer alla dessa idiotier att smulas in i andra små paket lite då och då istället för det är ju mycket svårare att få överblick för folket då.

Jag tror du missuppfattade mig. Jag menade att JAG var sarkastisk.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

Aaaaaah

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Inaktiv

Som ni ser så står det "Oväntat?" i rubriken. Självklart menar jag att det bara hade varit en tidsfråga innan en ny version av ACTA skickats in för omröstning i EU-parlamentet.

Permalänk
Medlem

Det jag är förvånad över är att man inte godkände den i hemlighet och försökte tysta ner det så att inte vi fick veta på det...

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

http://henrikalexandersson.blogspot.se/2012/07/jo-det-lar-bli...
http://christianengstrom.wordpress.com/2012/07/12/introducing...
Canadian law professor Michel Geist brought CETA to public attention a few days ago, referencing a leaked version of CETA from February this year.

Så vi har Michel Geist att tacka för att det kom upp i ljuset

I took the opportunity to ask him (inte geist) about CETA, and if it wasn’t true that CETA contains a chapter on intellectual property rights where certain provisions have been copied verbatim from ACTA.
The reaction of the Commission official was very interesting. He confirmed that CETA does indeed contain a chapter on intellectual property, but then immediately went on to try to belittle Professor Geist (without anybody else having mentioned Professor Geist’s name).

Och med tanke på denna reaktion så vville dom ju hålla CETA hemligt så lebge som möjligt och helst tills efter omröstning är genomförd.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

Skitstövlar

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem

Anledningen till att ACTA blev nerröstat var ju för att det var för stort och innehöll för mycket grejjer. De kommer dela upp det i småbitar istället och sen kommer det röstas igenom. Det är jag 100% säker på.

Permalänk
Medlem

Ähhm ozo64 CETA inehåller ju i stort sett samma skit som ACTA!

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!