Permalänk
Medlem

Datorfel pga grafikkort

Hej! Har 2 grafikkort som jag byter mellan då o då (Ena grafikkortet e slött o de andra snabbt) o nu när jag skulle byta till det snabba så när jag startar så piper det... testar båda grafikkorten, utan, tar bort andra sladdar o annat, nothing... hjälp

Permalänk
Medlem

Kan du förklara lite bättre? Varför byter du och hur byter du? Har du båda installerade och byter med drivrutin eller byter du dem rent fysiskt?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i7 6850K 3,6 GHz 15MB @ 4,7GHz kyld med Noctua NH-U9S på MSI X99A Raider
Corsair Vengence LPX 64GB (8x8GB) DDR4 3000MHz @ 3200 MHz
2x MSI GeForce GTX 1080 8GB Aero OC i SLI
HyperX Predator 480GB M.2 och 4x Samsung 750-Series 250Gb i raid 0
Oculus Cv1. Win10 pro

Permalänk
Medlem

det ena grafikkortet e på en gig o den andra på 250 mb å de på 1 gb e för slö på min dator men ger bättre grafik, så jag byter då o då när jag fixar teman å så o nu när jag startar datorn piper den med ca 1 - 2 sekunders mellanrum o skärmen lyser inte alls... de på 250 mb går som en blixt, men ingen drivrutin e installerad (bytte) men det funkade innan... har ingen skiva här nu men behöver jag återställa nåt?

Permalänk
Medlem

föresten har en hp t3000 med 250 gb hårddisk, 1 gb ram, 1 gb och 250 mb grafikkort, okänd processor, built-in ljudkort, inga tillägg.

Windows 7 ultimate

Permalänk
Medlem

den på 1 gb har drivrutiner installerade, den på 250 mb har inte.

Permalänk
Medlem

Product number
PX534AA
Introduction date
28-April-2005

Motherboard:
Manufacturer: Asus
Motherboard Name: K8S-LA
HP motherboard name: Salmon-GL6E

Processor:
Sempron 3000+ 1.8 GHz:
1600 MT/s (Mega Transfers/second)
Socket 754

Chipset:
SiS 760

Detta är allt jag vet...

Permalänk
Medlem

fixade det tack iaf

Permalänk
Medlem

VM i bumpning har just vunnits av Alex63zz, i en oväntad vändning knep han också guldet i "skum post"

Visa signatur

Intel Core i7 6850K 3,6 GHz 15MB @ 4,7GHz kyld med Noctua NH-U9S på MSI X99A Raider
Corsair Vengence LPX 64GB (8x8GB) DDR4 3000MHz @ 3200 MHz
2x MSI GeForce GTX 1080 8GB Aero OC i SLI
HyperX Predator 480GB M.2 och 4x Samsung 750-Series 250Gb i raid 0
Oculus Cv1. Win10 pro

Permalänk
Medlem

Till nästa gång: använd dig gärna av ett seriöst språk och försök att stava ut hela orden...

Permalänk
Hedersmedlem

Det är okej att göra flera inlägg efter varandra men då skall det gått lite tid mellan och man skall ha ett innehåll som leder tråden framåt. Annars skall man använda redigera funktionen, som hade varit lämpligt här.

*Tråd låst*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM