Fråga angående Antec Kuhler H20 620, mått på kylblock/pump + ang slangarna.

Permalänk
Medlem

Fråga angående Antec Kuhler H20 620, mått på kylblock/pump + ang slangarna.

Hej.

Jag undrar om någon vet måtten på kylblocket (med den integrerade pumpen). Är speciellt intresserad av höjden/tjockleken.

Undrar också om slangarna går att böja åt sidan eller vinkla på något sätt? Det bästa skulle vara om det gick att vinkla dom åt var sitt håll så att det går att lägga något platt mot pumpen utan att slangarna böjs.

Tack på förhand. /Tullen

Visa signatur

HP mini 311c med Atom n270 uppklockad till 2.274 ghz nvidia ION 1 och 3 gig minne. SSD: Crucial m4 slim (7mm) 128 gb.

Permalänk
Medlem

Dom kan vinklas, man jag skulle inte göra det mer än ett par gånger då jag inte litar på packningarna....
Blocket är c:a 65mm i dia exklusive monterings "kuggen" (c:a 73 mm inklusive), och c:a 28mm högt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svensktiger:

Dom kan vinklas, man jag skulle inte göra det mer än ett par gånger då jag inte litar på packningarna....
Blocket är c:a 65mm i dia exklusive monterings "kuggen" (c:a 73 mm inklusive), och c:a 28mm högt

Tackar :). Tror du då att det går att köra slangarn ut mot varsin sida 24/7. Dvs. bara vinkla dom en gång och sedan köra så konstant?

Mvh/Tullen

Visa signatur

HP mini 311c med Atom n270 uppklockad till 2.274 ghz nvidia ION 1 och 3 gig minne. SSD: Crucial m4 slim (7mm) 128 gb.

Permalänk
Medlem

Det ska nog gå utan problem.
Dom är ju trots allt gjorda för att kunna vinklas iaf en gång.

Permalänk
Hedersmedlem

Jag kör 620 på mitt GTX560 och har slangarna vinklade rakt ut åt varsett håll.

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.