Permalänk
Avstängd

Project Plexi Cube

Hej, efter en tid med hård arbete och all slit så har jag blivit klar med projectet. Jag kan börja först med det tråkiga.

Det tråkiga är att moderkortet gick sönder undertiden jag blev nästintill klar och då blev det jobbigt för mig eftersom jag hade inte så lång tid att riva ner allt och börja om igen.

Där kunde jag print-screen:a och fixa till bilderna men de blir inte bättre än att ta med sin systemkamera så tyvärr. Jag är inte ute efter poäng alls utan vill få ut dessa bilder så att jag slipper ha denna tanke i bakhuvudet att jag måste någon gång lägga ut dessa bilder här på swec. Anyway ta en titt och tyck till :)!

Projekt-tråd: http://www.sweclockers.com/forum/5-modifikationer-och-egna-ko...

Besök galleriet här

Permalänk
Medlem

Läckert bygge. men ska inte tanken vara helt full?

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk

annolunda lösning. coolt men lite bättre bilder och kanske hur nipplarna på tank osv sitter!
ger en tumme upp då det ett seriöst projekt i jämförelse mot många andra här på swec!
* skarpare bilder
* fler bilder på det stora hela och hur tanken "fungerar"
kolla över det då jag och antagligen ett gäng till är intresserade över din tank lösning

Edit: skulle kanske bli lite snyggare i helhet om du fixar bort den röda loggan på agget, ett cover eller något, bara ett tips

Visa signatur

Gigabyte Z87-X OC ,4770K@4.5,Vengance 16GB,Asus 980Ti Strix ,3x Dell Ultrasharp U2412M [5760x1200]

Permalänk
Avstängd

Håller med, skulle vara snyggare om tanken var fullare och kanske åt andra hållet :)?
En glasskiva över datorn skulle också se bra ut

Permalänk
Avstängd
Skrivet av chainzaw:

Håller med, skulle vara snyggare om tanken var fullare och kanske åt andra hållet :)?
En glasskiva över datorn skulle också se bra ut

som sagt hade varken mer tid eller pengar på att lägga på projektet. Kollan på första bilden så ser du att det finns

Permalänk
Avstängd
Skrivet av astrob0y:

Läckert bygge. men ska inte tanken vara helt full?

Tack! Tanken behövs inte vara full, bara medel sträcket och över.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Alle22:

som sagt hade varken mer tid eller pengar på att lägga på projektet. Kollan på första bilden så ser du att det finns

Dumma mig då, tittade inte så noga, klar 5'a

Permalänk
Avstängd
Skrivet av chainzaw:

Dumma mig då, tittade inte så noga, klar 5'a

Tack! lätt hänt att man missar