Permalänk
Medlem

Samma fråga som Poison. Ska själv bygga något liknande och vill ha en blank färg till benen, fast vita. Vad har du för färg och behandling på skivan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Poison:

Måste fråga. Hur fick du till den svarta pianolack-färgen på översta skärmbänken? Någon speciell färg? För och efterarbete?

Sorry för lite sena svar, Skivan är inte desto mer behandlad då MDF skivor är ganska blanka redan, har bara kört på med en färg som är importerad från Norge, märke har jag inte på den, den är gjord för alla typer av material, sen blandade jag bara lite härdare i den innan lackering och resultatet blev som det blev

Visa signatur

if it ain't broke, don't fix it

Permalänk
Medlem

Nice inspiration. Har redan två paket med sådana fötter från ikea också
Får se hur man kommer göra nu :\
hemmagjord "riktig" eyefinityfot eller bara ett mindre bord och ställa skärmarna på.
5p btw

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Snyggt jobbat. Jag får skaffa mig en överhandsfräs jag med

Permalänk
Medlem

Jag byggde ett likadant efter att ha följt din tråd och kan bara säga att jag är super nöjd och den är en riktig blickfångare!

Tack för att du gjorde ett grymt bygge!

Permalänk
Medlem

Sjukt snyggt och inspirerande! Jag gillar kontrasten mellan svart och vitt!

Visa signatur
Permalänk

du har möjligtvis ingen ritning det eller om du skulle kunna skriva måtten på bordet

Visa signatur

- HAF X| ASUS P7P55D| i5 760@4GHz| Corsair H70| Dominator GT 2000Mhz| Asus Radeon HD5870 CF| Corsair TX 650W| Win 7 ultimate 64bit|
- MacBook Air 13" 2012

Permalänk
Medlem
Skrivet av nanosec:

Inget Speciellt Quote.

Tänkte höra som föregående talare om du har några mått på din skärmbänk?
Vart själv väldigt intresserad utav att göra sådär då jag har ett likadant skrivbord och skall fixa eyefinity snart men inte orkar med att de står direkt på skrivbordet.

Hoppas du kan hjälpa