Letar efter några att spela med.

Permalänk
Medlem

Letar efter några att spela med.

Har just börjat spela DayZ och undrar om några vill spela tillsammans då jag finner det ganska tråkigt att spela ensam.
skulle föredra ålder 18+.

Permalänk

Jag är spelsugen jag också, ska vi?

Permalänk
Medlem

Vad kör ni för kommunikation?

Permalänk

Jag har Skype. Har inte hört något från mattey92.

Permalänk

Jag är sugen på o lira, pma om det finns nått intresse. Är helt grön på spelet så förvänta er inget

Permalänk
Medlem

Jag spelar gärna så länge vi kör skype.. Orkar inte med vent^^ Gublo på Steam

Permalänk
Medlem
Skrivet av DBHErazor:

Jag är sugen på o lira, pma om det finns nått intresse. Är helt grön på spelet så förvänta er inget

Problemet med att köra med folk utan gear är att man blir paranoid att dom ska svika dig^^

Permalänk

Lägg till mig på Skype, heter Jointe1992

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jointe1992:

Lägg till mig på Skype, heter Jointe1992

Sec måste byta profilbild på skype.. Fråga inte

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gublo:

Sec måste byta profilbild på skype.. Fråga inte

Jag frågar

Visa signatur

MOBO: ASUS B550-i                                    CPU: Ryzen 5900X
RAM: GTZN-3600MHZ-CL14                       GPU: EVGA 3080 XC3
BOX: Ncase m1 v6.1                                    PSU: Corsair SF750
AIO: Kraken z53                                           SSD: Samsung 980 PRO             

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grusburk:

Jag frågar

+1

Visa signatur

i5 750 @ 4.0 GHz | GTX 680 | 8 GB Corsair Vengence CL9 | X25-M 80 GB SSD | Gigabyte GA-P55-UD3 | Fractal Design Newton 500W | Fractal Design R2 | BenQ XL 2410T 120hz

Permalänk
Medlem

Jag är också sugen att spela med några, men är ända uppe i NW Airfield och är ytterst trött i benen =/ säg till om ni kommer upp så kommer jag in på skype

Permalänk
Medlem

Hej!

glömde svara på tråden men jag kommer spela imorgon hela dagen, så om någon vill spela med mig och en kompis så är vi vid ''PUSTA''-staden just nu, ligger lite ovanför Elektro. mattey92 på skype.

Permalänk
Medlem

Skulle nog vara intressant att spela lite, har inte lirat DayZ på ett tag och är inte så erfaren, behöver dock optimera lite först så att det inte känns som att spelet körs i 30FPS.

Permalänk
Medlem

Söker spelare med mic! citera lr pm !

Visa signatur

Stationär: RTX 4090 OC ASUS | Ryzen 9 5950X | G.Skill Trident Z NEO 3600mhz 32GB | Arctic Liquid Freezer III 360 | Corsair HX1000i | Asus Rog Strix X570-F Gaming | Samsung 990 PRO 2TB | Samsung 980 PRO 2TB | Fractal Design North XL

Jobbdator: MacBook Pro 16" i7 6C, 16GB ram DDR4, AMD Radeon Pro 5300M 4GB

Permalänk
Medlem

spelar just nu om några vill haka på, vi kör nya gubbar. men om ni har en med items osv så går det bra.

Permalänk
Skrivet av mattey92:

spelar just nu om några vill haka på, vi kör nya gubbar. men om ni har en med items osv så går det bra.

Jag är gärna med och lirar! har addat dig på skype

Permalänk
Medlem

Jag har precis börjat (max 10 min in-game) och söker nån att spela med, gärna nån med lite erfarenhet.. (Som kanske kan dela med sig av lite kunskap )
16 år, har TS3 server och skype.. PM för steam , skype = playah247

Permalänk
Medlem

Letar också efter någon att lira med, Börjar bli lite ensamt nu helt själv är inte helt grön har lirat ett litet tag nu. 21år

Skype = wolixe

Visa signatur

[I7 9700K @ 5.0Ghz | NH-D15 ][ASUS ROG STRIX Z390-F][G.Skill 3600MHz 32GB][Asus Strix 1070][Corsair HX 1000W][Cooler Master Storm Sniper Black Edition]

Permalänk
Medlem

Lirar ofta på servern SE5. Skype-/Steam-namn: iRonNuke.

Har precis dött så har en helt fräsch karaktär. Helst ålder på 20+.

Permalänk
Medlem

Lägger till dig iron.

Permalänk
Medlem

Vi är ett litet gäng som spelar sporadiskt. Pm:a mig för skype nicket!

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-2500K 3.3GHz |Mobo: MSI Z68A-GD55(G3)|RAM: Corsair C. XMS DDR3 8 GB |Grafik: MSI GeForce GTX 580 OC 1536MB (800mhz) |OS: Windows 7 Ultimate 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Intel 80GB 320, 2,5/Seagate Barracuda 7200, 320GB|PSU: Fractal Design r2 650W |Mus: Logitech mx510 |KB:Vanligt |Monitor: Samsung SyncMaster BW226 (2ms / 3000:1)@ 1680X1050.

Permalänk
Medlem

Tjena GRABS.

Skulle vara kul att spela med någon. Spelar på Svenska servrar

28år

Spelar eftermiddagar + kvällar..

adda gärna Zitoc_stanly på skype

Permalänk
Medlem

Tjenare, om någon fortfarande tittar på denna tråd och är sugen på att spela DayZ så adda: renert92

Min bror och jag söker spelar som vi kan spela med som orkar att springa om dom dör uppe vid airfield samt spelare som vill ha kul.

Vi är ofta bandits.

Permalänk

Lite sugen på att bara köra ett par timmar nu ikväll/inatt, kör gärna helst någon annan map än cherna för tillfället.
Spelade mycket i sommras med en grupp här på swec pga av flytt/jobb och annat har jag inte tagit upp det igen förrän nu. Lirade några timmar idag och det gick grymt bra tills en helikopter med 3 man sköt ner mig efter en 30min lång biljakt i en golf jag just hade reparerat !

Föredrar moget beteende och taktiskt spelande. Har ingenting emot att vara bandit så länge det handlar om vår överlevnad, alltså deras utrustning eller självförsvar. Ser ingen poäng i att ihjäl fresh spawns så länge som dom inte är i vägen för potentiella mål.

Har egen ts3 server och vägrar använda skype. Kan tänka mig mumble om någon har en server uppe.

Finns på 83.177.187.107:9987 , Pass tills imorgon är Swec !

Visa signatur

Case - Silverstone Raven Rv03 → Mobo - Asus P8P67 Pro rev b3
CPU - i7 2600k @ 4,5 ghz → Corsair H70
PSU - Corsair AX850+ → RAM - x4 4gb Xms3
GPU - Gtx 580 →