Call of Duty 4: Modern warfare - Mods

Permalänk
Medlem

Call of Duty 4: Modern warfare - Mods

Call of Duty 4: modern warfare mods
Skriv eller länka gärna några coola mods ni vet till spelet och beskriv gärna också hur man gör för att få en mod att fungera

mvh Infernal Majesty

Visa signatur

Define R6 TG - i9 9900K 5GHz OC - Corsair H150i PRO RGB - ASUS Z390-F - 32GB 3200MHz Vengeance RGB PRO - RTX 4070Ti
𝓷𝓲𝓬𝓮

Permalänk

Finns knappt några bra mods till COD4, skulle säga att Promod är det enda bra modet. Balanserar spelet för ett mer tävlings inriktat sätt. Finns ett mod som heter Realismod om jag inte mins fel, med större banor och fler spelare per lag

Visa signatur

Det finns fem personlighetstyper på Sweclockers:
1. Ryttare 2. Hycklare 3. PK-nissar
4. Folk-som-inte-kan-resonera/argumentera-for-shit-men-ändå-ska-göra-det-in-i-döden typen
5.Jag

Permalänk

Finns många gedigna o roliga mods till Cod 4, dock så finns dem i mer finpolerade varianter i nyare spel, så vad man bör leta efter är mods som bara till Cod 4, och det bästa jag kan komma på är ProMod, samt något paintball mod som jag glömt namnet på, sjukt kul! Men jag tycker ändå att vanilla HC är det roligaste, spelar det fortfarande!!

angående hur man får moddarna att fungera så är det ju bara att gå in på en server med moddet och sedan så laddas det ner o klart voila!

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem

Freezetag är sjukt roligt.
Spelar inte andra fps så vet inte om det finns på andra spel, men skulle tro det.
Körde någon speedad star wars-mod också men kommer inte ihåg namnet och har inte kvar den. rätt rolig den med.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Star Wars Battlefront mod?

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Det enda som över huvud taget intresserat mig något till CoD4 är Galactic Warfare.
http://www.moddb.com/mods/star-wars-mod-galactic-warfare

Har tydligen varit färdigt i ett år, sist jag kollade så var det under utveckling
Ser oavsett rätt värt ut, om man nu tillhör den skaran gamers som tycker CoD är roligt.

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

AMD R7 1700X | Gigabyte Aorus AX370 Gaming K7 | Zotac 1070Ti Mini 8GB | 16GB Corsair Vengeance DDR4 @ 3000MHz | Seasonic Prime 650W Platinum | NZXT Elite S340